Hoofdmenu

Honda vt1300cx fury

Gestart door DeWitte, 07 februari, 2010, 06:54:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De custom die Honda voor de Amerikaanse markt heeft ontwikkeld en daar ook bouwt. De 'clean' afgewerkte 1300 cc V-twin levert 58 pk bij 4.250 toeren en heeft een maximum koppel van 107 Nm bij 2.250 toeren, lekker laag dus. Maar het zijn vooral de looks van de Fury die de aandacht trekken. Daar werkt het blok goed aan mee, maar let ook op de onder een forse hoek geplaatste voorvork, het 9-spaaks voorwiel, de druppelvormige tank, de lange wielbasis, de dikke achterkant met 200-achterband en de dubbelle uitlaten zijn absoluut gezichtsbepalend. Verder heeft de VT1300CX oftewel Fury een onderhoudsarme cardan en standaard ABS. De Europese Fury komt in de kleuren blauw en matzwart




http://www.youtube.com/watch?v=GfDyGq2w4wU&feature=player_embedded
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Heb hem al in het wild gezien, sjoen!! alleen de tank/backbone ziet er wat "raar" uit
God Forgives, I Don't

Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

dat is een echte asfaltsloper, als je allemaal die pk's op het achterwiel zet :lol:
ik mis alleen de pedalen om mee te trappen :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: Joepie1958 op 07 februari, 2010, 09:20:43
dat is een echte asfaltsloper, als je allemaal die pk's op het achterwiel zet :lol:
ik mis alleen de pedalen om mee te trappen :mrgreen:

met 58 pk's kom je op de openbare wegen goed mee uit de voeten
ik heb liever 60 pk's die allemaal gebruik  :roll:
als 150 pk's waarvan 80 % in de kast blijft liggen  :-X

geef mij maar veel koppel   ;)
dan slijt m'n rubber op de versnellingspook minder :lol:  kost toch weer 3€ bij de Hobbyist  :mrgreen:

Desmo-devil


Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

jep, ut gaat niet kapot :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away