Hoofdmenu

MEGAMOT 2010

Gestart door Motzippaldy, 02 maart, 2010, 22:14:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Motzippaldy

Dit jaar weer  :mrgreen:

http://megamot.de/
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: Motzippaldy op 02 maart, 2010, 22:14:29
Dit jaar weer  :mrgreen:

http://megamot.de/

Ik heb wel weer eens zin in een brootje vettehap :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

ja dat was goed toen he? MFL uitstapje van maken? Motzy op een KTM zetten :mrgreen:

gaan we zaterdags of zondags?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Leuk, daar wil ik ook wel eens mee naar toe. Dat is hier toch vlak over de grens of niet?
Ik zie ook dat je een helikoptervlucht kunt maken voor 48 Euro. Lijkt me ook wel eens gaaf.
Tevens kun je op een Segway rijden, dat heb ik ook nog nooit gedaan, dus moeten we zeker doen.
Moet wel een beetje weer zijn...voor dit weekend voorspellen ze alweer sneeuw, dan gaat de pret wat mij betreft niet door.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Ziet er wel leuk uit.  :lol:
Als jullie de zondag gaan kan ik er nog wel eens over nadenken om mee te gaan :P

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 05:57:28
ja dat was goed toen he? MFL uitstapje van maken? Motzy op een KTM zetten :mrgreen:

gaan we zaterdags of zondags?

Goed idee. Ik moet even de agenda checken maar als het aan mij ligt op zondag. :yes6rs:
Smells like rubber

Motzippaldy

Ik ga met jullie mee  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

 :yeah:

wie nog meer? is echt een leuk, niet al te groot gratis evenement voor een uurtje of 2-3 moto's kieke en vette Wurst kuje :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

hoelaat is de planning dan om te gaan want ik heb 's middags nog wat te doen
en gaan we met de auto of motor
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 17:40:52
:yeah:

wie nog meer? is echt een leuk, niet al te groot gratis evenement voor een uurtje of 2-3 moto's kieke en vette Wurst kuje :yes6rs:

Rond een uur of 1 bij elkaar komen? Ik moet zondagmorgen eerst nog ff gaan fitnessen.
Smells like rubber

DeWitte

biceps kweken? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Als ik met iemand mee kan rijden vanuit Gulpen wil ik HEEL graag mee....

Ik heb daar een cursus van één van mijn andere hobby´s, aquaria,  en
die duurt iets langer. Ik wil hem hiervoor absoluut graag eerder peren,
maar dan heeft Sas de auto nodig om thuis te komen.

Dus als er iets te regelen valt, ben ik van de partij :oops:

DeWitte

cursus Aquaria? is dat zoiets als kunstig met kurk? :rofl:

sorry :oops:

nou zonder gein,

Als ik niet met de motor ga (en dat heeft toch echt mijn voorkeur al is het om te parkeren daaro), dus bij slecht weer heb ik plek voor 3 man, mijn dochter gaat (moet) ook mee. Wellicht het handigst als we elkaar ergens centraal treffen? Tankstation Wittem of zoiets?

Nu nog een tijd afspreken...........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#13
Citaat van: Dwars® op 04 maart, 2010, 06:05:17
cursus Aquaria? is dat zoiets als kunstig met kurk? :rofl:

sorry :oops:

nou zonder gein,

Als ik niet met de motor ga (en dat heeft toch echt mijn voorkeur al is het om te parkeren daaro), dus bij slecht weer heb ik plek voor 3 man, mijn dochter gaat (moet) ook mee. Wellicht het handigst als we elkaar ergens centraal treffen? Tankstation Wittem of zoiets?

Nu nog een tijd afspreken...........


Liek mich een good idee. :cool: De jong hie wilt auch mit.  :yes6rs: Of ut maedje mit wilt weit is nog neet  :dunno:

tusse 1 en half 2  :dunno: eerder goan ich neet redde :oops:
Smells like rubber

B-Witch

Ik ga Zondags ff kijken, wss dat we mekaar tegen gaan komen
You may own the bike, but the bike possesses you.