Hoofdmenu

MEGAMOT 2010

Gestart door Motzippaldy, 02 maart, 2010, 22:14:29

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

g#dv#rDd#mm# krijg ik net te horen dat we zondag naar de verjaardag van mijn kleine nichtje moeten
Smells like rubber

DeWitte

13:15uur in Wittem?

Gassie jij kan ook mee als je wil, Motzy pikken we dan wel op in Vaals (komen we toch langs)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 13 maart, 2010, 07:37:43

Gassie jij kan ook mee als je wil, Motzy pikken we dan wel op in Vaals (komen we toch langs)

:yes6rs:
Proud on the South  

Gassie

Citaat van: Dwars® op 13 maart, 2010, 07:37:43

is ook goed ben er iets voor 1 dan bij jou oke??
KTM SMT 2011

DeWitte

prima, mijn dochter gaat ook mee, dan zijn we met zijn 4-en? of gaat mini motzy ook nog mee (kan gerust heb 5 zitplekken)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik kom met een vriend, weet nog niet precies hoelaat
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Ik ben sowieso met Maddog om 13:15u in Wittem en misschien nog een vriend van hem.

Tot morgen!!

Grtz,
Y

DeWitte

hier adres en routebeschrijving (ik ben te herkennen aan die anjer in mijn knoopsgat en een knappe blondine aan mijn zijde :mrgreen:)

Kohl-automobile GmbH
Neuenhofstraße 160
52078 Aachen, Germany
0241 5688-00
http://maps.google.nl/maps?q=Kohl-automobile+GmbH&gl=nl&hl=nl&cd=1&ei=4H6cS8vuDs21ONnGiLAD&ie=UTF8&view=map&cid=11227402418444614924&ved=0CB8QpQY&hq=kohl+aachen&hnear=&ll=50.765969,6.147988&spn=0.007912,0.022638&z=16&iwloc=A

Joepie1958

Ik ga zodadelijk die kant op, kan ik daarna nog F1 kijken ;)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Misschien zie ik jullie daar vanmiddag wel.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 13 maart, 2010, 11:25:45
prima, mijn dochter gaat ook mee, dan zijn we met zijn 4-en? of gaat mini motzy ook nog mee (kan gerust heb 5 zitplekken)

:yes6rs: :yes6rs:
Proud on the South  

SuzukiLimburg

Ik vond het best een geslaagd evenement. Er was goed werk van gemaakt, met veel stands, veel eten, veel entertainment en ook nog veel motoren. Volgende keer zou ik denk ik weer gaan, alleen dan hopelijk een jas warmer en dan toch zelf een paar motors proberen, want dat was er deze keer niet van gekomen.

@Dwars: Had jij je dochter in de auto achter gelaten? Ze had mooi quad kunnen rijden...maar ik heb haar niet gezien.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

nope, die wilde op het laatste moment niet mee

Yvil

Ik vond het trouwens een leuk middagje uit  :yes6rs:

Slap lullen, een pilsje, currywurst en motoren. Daarbij nog
een leuk stukje entertainment door stuntmotoren en schaars
geklede dames... En dat alles zonder betaalde entree!!

:thumbsup:  :worship-cool:

Volgende keer ben ik waarschijnlijk ook weer van de partij!!
(om de 2 jaar zei je, toch Dwars?)

DeWitte

die info had ik van Motzy