Inboedel Harley Davidson Rotterdam geveild

Gestart door DeWitte, 23 februari, 2010, 05:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

CiteerVan 27 februari tot en met 1 maart 2010 wordt de inboedel van Harley-Davidson Rotterdam tijdens een online-veiling verkocht. Het bedrijf ging op 8 januari 2010 dicht, nadat  Harley Davidson Benelux haar dealer officiele dealerschap ontnam als gevolg van onenigheid met de eigenaar. Een poging een doorstart te maken mislukte toen het dealerschap niet meer terugkwam. Opvallend is dat op het veilingsaffiche geen complete motorfietsen vermeld staan.

Link veilinghuis http://www.beusekom.nl/auction/default.asp?SaleID=397&asub=&lotDisplay=cat

Voor de HD fans, doe er je voordeel mee ;)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Voor diegenen wat willen bieden...houdt er rekening mee dat er bovenop de verkoopprijs ook nog BTW en daarop nog eens veilingskosten a ik dacht 21% komen. Vaak ben je bij die veilingen goedkoper uit als je het gewoon ergens anders nieuw koopt!!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 23 februari, 2010, 05:30:53
Voor de HD fans, doe er je voordeel mee ;)

Neu, die HD meuk is veel te duur. Reken op minimaal 5* de prijs van Louis of motoport omdat er een HD logo op zit. :yes6rs:
Heb net in België een nieuw Lazer potje voor €113,- gekocht, dus meer zit er dit jaar niet meer aan, en de Haute couture 'motorkleding' haal ik meestal bij de 'Amerikaanse Hal' :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Citaat van: HD4ever op 23 februari, 2010, 17:48:53
de Haute couture 'motorkleding' haal ik meestal bij de 'Amerikaanse Hal' :mrgreen:

Als je daar niet slaagt dan slaag je nergens  :mrgreen:
Smells like rubber