Hoezo levensmoe?

Gestart door roff, 08 maart, 2010, 21:00:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roff

 :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Youtube : zoek eens op 2 Hornet vs 2 CBR600RR, 1e filmpje.

Dat durf ik niet :shock: :shock: :shock:
Woa bliet die zon ????

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

roff

Woa bliet die zon ????

Yvil

#3
Ik vind het onverantwoord en zou het nooit zelf doen, maar onder de indruk ben ik niet   :oops:

Ik neem aan dat je wel bekend bent met de Ghostrider??? Dan is dit niet zo spannend  :mrgreen:


Bijv:
http://www.youtube.com/watch?v=zKigEdd1krw&feature=related
En dan weet ik niet eens 100% of dit hem is, but you'll get the message  ;)
Google hem maar eens...

DeWitte

nee dit vindt ik ook wel meevallen,beetje rechts inhalen of tussen paar auto's door is geen kwestie van durven. Ik doe het daarentegen bijna niet meer, zou ik oud EN verstandig worden  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

roff

Je moet maar durven, als 1 automobilist denkt, ik ga even aan de kant, is het verhaal over ...

vooral met die snelheden ...

als ik al die ongelukken zie op internet met motoren kijk ik nog wel eens extra uit.

Daarnaast, als mijn vrouw me dat 1 keer ziet doen heb ik 2 lekke banden en suiker in de tank:mrgreen: :mrgreen:
Woa bliet die zon ????

Toledo

#6
Het filmpje is in 2008 op youtube gezet , zullen deze rijders nu nog allemaal in leven zijn ?
Ik ben er in ieder geval niet rouwig om als zulke figuren zich te pletter rijden , alleen de onschuldige die er soms bij betrokken raken , dat is veel erger. Maarja ik ben al ouder heb een buikje, het haar is ook niet meer allemaal aanwezig en rij Bmw (verstandig type) en ik wil onder het rijden iets van de omgeving kunnen zien,en met zulke snelheden zal dat niet echt lukken.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Timeeh

#7
Rij maar n avondje door Parijs... zie je niets anders!  :lol:

Maar, ik laat het ook uit mn hoofd zo te rijden.

BMWhub

Citaat van: Timeeh op 09 maart, 2010, 09:20:41
Rij maar n avondje door Parijs... zie je niets anders!  :lol:

Maar, ik laat het ook uit mn hoofd zo te rijden.

net zoals Pascal die het niet meer na kan vertellen, hier het oude filmpje van hem.
http://www.youtube.com/watch?v=As0_3NNekFI
of de Ghostrider op de Peripherique
http://www.youtube.com/watch?v=K85XuOJiqvQ&feature=related
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Timeeh

Ja, zoiets ja!  :lol:
Heb helaas door van die gasten in de file gestaan omdat er weer eentje met de benen gestrek lag  :roll:

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017



DeWitte

ik von ut wel kicke, stoer filmke :-X :cool:


(niet om na te doen natuurlijk :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Zouden die motoren echt niet wegkomen?  :shock:
Was ook de eerste keer dat ik een auto zo door het verkeer zie gaan  :worship-cool:







En ja, natuurlijk ziek in de kop en levensgevaarlijk :-X Maar geef toe, het ziet er wel vet uit  :mrgreen:
De zeik is dat als het mis gaat, het echt goed mis gaat en dan is het maar hopen dat ze zich
alleen zelf kapot rijden... :evil: