Hoofdmenu

KTM ORANGE DAYS

Gestart door DeWitte, 13 maart, 2010, 19:01:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Zoals velen opgemerkt zullen hebben was KTM Nederland niet met een importeursstand aanwezig op Motorbeurs Utrecht dit jaar.
Niet alleen de lastige economische tijden hadden hier een aandeel in maar ook de goede ervaringen met het KTM on Tour evenement van 2009. Dit evenement wat bij de KTM straatdealers gehouden werd was zo geslaagd dat KTM heeft besloten dat het ook dit jaar belangrijker is om te doen waar KTM goed in is: zelf laten ervaren en beleven, daar draait het tenslotte om bij KTM!

In 2010 doet KTM het dus weer anders en presenteren ze wederom: de KTM ORANGE DAYS.

Schrijf je in voor een proefrit op www.ktmorangedays.com (vanaf maandag 15 Maart). Vul op de site de motor van je keuze in en het systeem geeft automatisch aan waar jij terecht kunt voor je testrit. Kies dan nog welke dag je graag je testrit wil rijden en de dealer die jouw motor van keuze heeft staan rekent dan op je komst.

De KTM Orange Days zijn van 5 t/m 10 April en op deze dagen kun je dus bij alle KTM straatdealers terecht. Wil je echter zeker weten dat je kunt rijden op de motor van je dromen, vergeet dan niet via de site je aanvraag in te sturen.

Een leuke extra is dat je na de testrit een kraskaart van je dealer ontvangt met een unieke code die je op internet in kan vullen. De website laat je dan direct zien of je een leuke prijs hebt gewonnen. En dat alleen maar door motor te rijden.

Het prijzenpakket bestaat uit onder andere: tenten, BBQ's, Broodroosters, horloge's, rugzakken en nog veel meer leuke KTM PowerParts en PowerWear.

Dit is nog niet alles!! Indien je in de week van de KTM ORANGE DAYS besluit om een 990 SM T aan te schaffen maak je ook nog eens kans op teruggave van de aanschafwaarde van je motor. Misschien krijg jij je nieuwe motor dus van KTM!!

Schrijf je snel in op de website voor een testrit en ga voor meer informatie naar www.ktmorangedays.com. (vanaf 15 maart)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

misschien wel een idee ga je ook nog proefrijden
KTM SMT 2011

Gerard

Worden ook gehouden bij MotorCenter Venlo. Ik zag er vandaag ook de Red Bull RC8R racer staan. Ziet er ook wel erg lekker uit.

DeWitte

ik kan het alleen maar aanbevelen :cool:, dat oranje-gevoel is anders ................ :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 14 maart, 2010, 05:33:33
dat oranje-gevoel is anders ................ :yes6rs:

Nope alleen Blackness voor mij
God Forgives, I Don't

DeWitte

ja hoe zit het daarmee??  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#6
Citaat van: Dwars® op 14 maart, 2010, 05:39:21
ja hoe zit het daarmee??  :mrgreen:

Ik heb je een pb gestuurd?? tijd terug 28/2. ->PB
God Forgives, I Don't