Niet meer onbekend.....

Gestart door Gerard, 11 maart, 2010, 22:40:31

Vorige topic - Volgende topic

Gerard

Ik ben Gerard, nu ietsie meer dan 40 jaar op de aardkloot. Mijn interesse bij motoren richt zich m.n. op streetfighters en speciaalbouw. Verder heb ik een 3-tal forums in het verleden opgestart waarbij bij alle forums het stokje grotendeels is over gedragen wegens tijdgebrek. Ze hebben allen betrekking op...... streetfighters (hoe kan het anders ;) ).

Ander nieuws is dat ik samenwoon en 1 kiddo met motorvirus heb. Kortom wel een gezellige boel en we wonen in Helden.

Het rijden op de motor doe ik op twee: een Martek (streetfighter) en een totaal aangepaste Honda VFR800 in o.a. Repsol kleuren. Die laatste gebruik ik alleen als ik met mijn vriendin of zo'n de wegen ga verkennen.

Motzippaldy

Proud on the South  

Yvil

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

Gerard welkom :cool:  , inderdaad goed voor een aantal interessante topics op andere fora   :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh

Steefke™

Welkom @ MFL

Helden, ik werk in Beringe en kom nog wel eens in Helden. Mss spot ik je nog wel een keer.
Smells like rubber

Gassie

welkom welkom heb de foto,s al bekeken mooie apparaten
KTM SMT 2011

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Gerard

Citaat van: Steefke™ op 12 maart, 2010, 14:44:07
Welkom @ MFL

Helden, ik werk in Beringe en kom nog wel eens in Helden. Mss spot ik je nog wel een keer.

Dank voor de gastvrijheid.

Het is nog even wachten op het betere weer voordat ik weer te spotten ben..... :cry:

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Gerard op 12 maart, 2010, 18:24:49
Citaat van: Steefke™ op 12 maart, 2010, 14:44:07
Welkom @ MFL

Dank voor de gastvrijheid.

Het is nog even wachten op het betere weer voordat ik weer te spotten ben..... :cry:

Welkom hier vanuit Limbabwe.
En de spot willen wij graag met jou drijven.  :twisted:  ;)  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Hoi Gerard, welkom op het MFL forum. Have fun !  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"