Top 10 irritant rijgedrag

Gestart door DeWitte, 14 maart, 2010, 05:52:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

King-Kurt

Bumperklevers....
Mensen die denken "ik kan er nog wel ff voor duiken" of "Ik kan er wel ff tussendoor" ....
Brommobielen beginnen me momenteel ook wel aardig op de wekker te gaan.... Vroehgah was een brommobiel nog zi`n kleij kut dingetje die bijna geen plek nodig had op de weg....tegenwoordig kom je er bijna niet meer langs.

Waar rook is is worst.

De Sjeng

1) Wielrennertjes (geheel gedrag)
2) Blijven suffen voor een groen stoplicht(of met andere dingen bezig)
3) tegenmoed komende Auto's die te ver over de lijn komen, in een bocht.
God Forgives, I Don't

Steefke™

#17
1 links blijven keutelaere (meestal vrouwen of leaserijders).

2 Ouwe sokken (meest opel rijders :mrgreen:)

3 Rechtsinhalers (leaserijders).

4 Inhalende vrachtwagenchauffeurs (meest de buitenlandse die de regels aan hun laars lappen)

5 figuren die je menen hun regels op te leggen.

5 bumperklevers (alsof ik al niet hard genoeg rijd  :mrgreen:)

6 Brommobielen, tractors e.d. op 80km/h wegen

7 Onnodig voorrang verlenen

8 spoorzoekers (zonder planning van huis gaan)




Smells like rubber

Timeeh

Ik ben al gestopt met me te irriteren aan anderen, is slecht voor je hart!

Maar mocht ik me ergens aan ergeren dan is het wel als zo'n mongool op de linkerbaan slaapt. Tja en wat het telefoneren betreft... denk dat iedereen het wel eens doet. Het stoort me alleen als het samengaat met een van de vorige punten!

Oohja, waar ik me wel kapot aan irriteer zijn mensen die eerst remmen en dan pas het knipperlicht aanzetten bij het afslaan of een rotonde nemen alsof het een op rood staand stoplicht is. Nu we het over stoplichten hebben; die mensen wat beter een automaat konden hebben dan een schakelbak bij het stoplicht omdat het autotje niet wegrijd.
Maar het ergste is toch nog wel de mensen die zo zuinig mogelijk proberen te rijden (dus 3kwartier eroverdoen om 60 te rijden waar je 80 mag) achter een vrachtwagen blijven hangen totdat ik langskom en dan met 3km/h verschil gaan inhalen.

Zo, dit typen was alweer genoeg ergenis!  :lol:

Yvil

Citaat van: Timeeh op 15 maart, 2010, 15:47:06
Ik ben al gestopt met me te irriteren aan anderen, is slecht voor je hart!

Maar mocht ik me ergens aan ergeren dan is het wel als zo'n mongool op de linkerbaan slaapt. Tja en wat het telefoneren betreft... denk dat iedereen het wel eens doet. Het stoort me alleen als het samengaat met een van de vorige punten!

Oohja, waar ik me wel kapot aan irriteer zijn mensen die eerst remmen en dan pas het knipperlicht aanzetten bij het afslaan of een rotonde nemen alsof het een op rood staand stoplicht is. Nu we het over stoplichten hebben; die mensen wat beter een automaat konden hebben dan een schakelbak bij het stoplicht omdat het autotje niet wegrijd.
Maar het ergste is toch nog wel de mensen die zo zuinig mogelijk proberen te rijden (dus 3kwartier eroverdoen om 60 te rijden waar je 80 mag) achter een vrachtwagen blijven hangen totdat ik langskom en dan met 3km/h verschil gaan inhalen.

Zo, dit typen was alweer genoeg ergenis!  :lol:

:schater: :laughing49so:

Voor iemand die is gestopt zich te irriteren, erger je je wel aan veel hahahha

:mrgreen:

Motzippaldy

Tegen komende FJR,GS,Varadero,Storm,Pan rijders die te ver over de lijn komen in een bocht  :evil:
Brommobiele, tractors,graaf machine op 80km/h wegen  :roll:
Bumperklevers en andere asos  :guns:
2 late invoegers  :onderplak:
Proud on the South  

Gassie

Citaat van: d'r Blieje op 15 maart, 2010, 08:09:48
2-late invoegers ???

Dit is er eentje van die ouwe lullen! Zien ze dat er over 10 km een wegversmelling is gaan ze maar al vast rechts rijden. Ze begrijpen die borden ook niet: VANAF HIER RITSEN. want zij zitten toch allang op rechts, dus als er weer zo'n aso langs komt gereden dan wordt de deur ff hardhandig dichtgesmeten. Lekker Puh! Had je maar 10 km achter me moeten blijven rijden... (Hier heb ik met pa Blieje geregeld heftige discussies over  :yes6rs:)
ik dacht al dat ik alleen was die dacht dat mensen niet kunnen lezen hele reclame campagne geweest over ritsen gaan ze nog allemaal in de file staan
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Die meneer ritsen zit ook overal op de weg en soms nog lang ook.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Ritsen is een van de moeilijkste voertuigbewegingen die er is :-X
Als je (zoals ik) iedere morgen voor Maastricht komt over de A79 zie je dat de linkerrij ongeveer 30 auto's langer is dan de rechter, en toch kom je later door de bottleneck dan de linksrijders, want die duwen zich er gewoon met een paar tegelijk tussen, volgens mij moeten ze daar eens een praktijk-cursus geven met verkeersregelaars van Rijkswaterstaat, zodat ze het leren :twisted: (of een doseerlicht)
Ook motorrijders kunnen er wat van, vorige week zag ik er nog eentje die gewoon links bleef rijden en bijna het hele verdrijvingsvlak meenam :shock:
Hopelijk wordt de Tricht-tunnel :cool: breed genoeg zodat we er met z'n allen in kunnen duiken, en dan maar gelijk een fly-over voor het verkeer dat de stad in moet, anders is het nog stilstaan door de rijbaan-wisselaars :twisted:

BTW, ik las dat er op de A2 een fly-over komt vanuit Eindhoven richting Heerlen (op Kerensheide), is bij drukte wel handig, maar als het rustig is kun je dan niet meer door het klaverblad driften :yes6rs:

O ja, en die meest irritante weggebruiker :twisted: Ikke  :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.