Lage modellen voor Ms Yvil

Gestart door Yvil, 23 maart, 2010, 12:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

ja of een cabrio  :-X :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ducati Monster?

Mijn vrouw zit ook in de beslissende fase van haar rijbewijs (heeft ook net de bijzondere verrichtingen met goed gevolg afgelegd) en is zich aan het orienteren :oops:

effe off-topic, ik zag verleden week een bmw F800GS van een toch niet zo grote vrouw, deze was geheel verlaagd en met een verlaagd zadel, zo kon ze toch mee met een stoere motor (hiervoor had ze een F650GS) :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

@SuzukiLimburg: idd..geen Honda maar een suzuki gs500e...ut was al laat en ...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#48
Kreeg vandaag het aanbod/de mogelijkheid om een Suzuki SV650S van een
zeer goede bekende (vanaf wanneer ga je iemand een vriend noemen?  :dunno:)
t koepen voor Sas.

Het is dus een rooie SV650S die de laatste jaren is gereden door de vrouwelijke
wederhelft van hem (Ook een goede kennis  :mrgreen:).

- Verlaagd
- bj 1999
- Arrow uitlaatssysteem met Laser einddemper (orgineel ook aanwezig).
- WP voorvering
- Nog geen 2000km geleden nieuwe ketting en tandwielen
- Hagelnieuwe Michelin PP 2ct voor en achter
- Kleppen zijn recent nog afgesteld
- enz.

Hij heeft alleen 51000km gelopen. Is dit nu echt veel? Ik moet zeggen de prijs is
er ook naar en hij is de laatste 30000km tiptop onderhouden. Altijd zijn beurtjes
gehad enz. Dat weet ik trouwens zeker  :yes6rs:

Nu is het nog wachten op het rijbewijs en dan kan Sas haar proefrit maken. Als
het haar bevalt denk ik dat we de motor hebben gevonden. Wat denken jullie?

Klinkt goed, toch?

Mounty

51000 km zegt niks, zeker als ie goed onderhouden is en er fatsoenlijk mee omgegaan is.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

klinkt goed en als je twijfelt laat er een goede/echte brommert-monteur vooraf naar kijken om je twijfel weg te halen? Investeer dan een uurtje werkloon. Investeer trouwens ook in goede kleding voor Ms, leer doet ut goed um strakke vutjes trouwens :mrgreen: ut oog wil ook wat :yes6rs: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Dat koppel is mijn brommert monteur met wederhelft  :mrgreen: En ik moet zeggen dat ik hem
volledig vertrouw  :yes6rs:

Voor wat betreft dat leer ben ik volledig met je eens Dwars  :twisted:, helaas vind zij dat niet
zo lekker zitten. Komt nog wel hahahaha... Ze heeft zich bij de mannen in Margraten laten
adviseren en al een Magna pak besteld, dat komt ieder moment binnen.

Komt trouwens wel een berg herrie uit dat ding  :shock:  :worship-cool:  Zij heeft er nooit problemen
mee gekregen, maar zouden we nu eens echt een paar dagen richting duitsland of zo gaan
dan denk ik dat ik de orginele uitlaat er toch even opzet.

Hoe zit dat nu met die uitlaten in Duitsland? Waren ze daar nu soepeler mee geworden (heeft
Herr Tod hier geloof ik een keer geroepen) of kun je daar toch nog en fikse boete voor krijgen?
Ik denk dat hij nu nog menig Duc laat blozen  :twisted:

DeWitte

Duitsland, heel simpel> niet standaard of zonder E keur (en dus ook rijden zonder DB-killers) is brommert "staan" laten en boete als de polizWei je bij de cohones heeft. Punt. Hier in NL meten ze de db's en kan je dus mazzelen met een "open" uitlaat.  
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Nietwaar Dwars

In D is het betalen en doorrijden tegenwoordig. Of je moet ook nog wat andere zaken hebben uitgevreten.

Yvil

Citaat van: Joep op 11 april, 2010, 20:51:28
Nietwaar Dwars

In D is het betalen en doorrijden tegenwoordig. Of je moet ook nog wat andere zaken hebben uitgevreten.

Dat heb ik dus ook gehoord... Enig idee hoeveel je moet betalen?
Wat ik me meen te herinneren was dat ook niet zo gek veel.

QuattroFrits

Citaat van: Joep op 11 april, 2010, 20:51:28
Nietwaar Dwars

In D is het betalen en doorrijden tegenwoordig.

Dan kan het natuurlijk wel zo zijn dat je op één rit in D veel bekeuringen krijgt voor het zelfde feit, te veel lawaai en geen E keur.
Of krijg je ook maar één bekeuring als je op meerdere plaatsen bijvoorbeeld door rood rijdt. ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: Joep op 11 april, 2010, 20:51:28
Nietwaar Dwars

In D is het betalen en doorrijden tegenwoordig. Of je moet ook nog wat andere zaken hebben uitgevreten.

Be my guest en probeer het gerust uit. Ik zou het risico niet willen lopen, wrom zou je ook? :? Duitsers zijn dan toch wat 4kanter dan Hollanders op het scherpst van de snede :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Precies om deze reden blijf ik met mijn motor weg uit Duitsland.
Alhoewel ik recentelijk heb begrepen dat mijn dempers met DB-killers weldegelijk E-keur hebben. Het staat alleen niet erin gegraveerd dus ik kan het niet aantonen. Verder is denk ik ook de dempingswol ondertussen verbrand dus ook de DB-killers dempen niet veel extra.
Als ik een keer mee wil Bratwurst scoren dan pak ik wel de brommer van het vrouwtje.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 april, 2010, 08:59:58
Precies om deze reden blijf ik met mijn motor weg uit Duitsland.
Alhoewel ik recentelijk heb begrepen dat mijn dempers met DB-killers weldegelijk E-keur hebben. Het staat alleen niet erin gegraveerd dus ik kan het niet aantonen. Verder is denk ik ook de dempingswol ondertussen verbrand dus ook de DB-killers dempen niet veel extra.
Als ik een keer mee wil Bratwurst scoren dan pak ik wel de brommer van het vrouwtje.
een mailtje sturen naar de maker van de pijp en een e keur certificaat aanvragen is ook al genoeg
KTM SMT 2011

Timeeh

Ik heb bij mijn pijpen een certificaat gekregen en daar staan de serienummers van de pijpen op.
Neem aan dat ze dat dan ook nodig hebben.

Wat betreft de motor.... Just do it!  :lol: