Die Ludolfs

Gestart door Maddog, 29 maart, 2010, 11:25:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maddog

Heyz hier een kleine 'brainfart'

Er komt een mooie zomer aan en iedereen gaat wel graag duitsland in met de motor, heb heel toevallig gehoord dat "die ludolfs" een uurtje rijden van nederland wonen.
Lijkt me best leuk om die vreemde gozers te ontmoeten vooral omdat ze "vrij" :P normaal zijn :P. Zijn er ook andere mensen die willen gaan of meer weten over waar ze wonen enz :P


"it's just a brainfart" :P

(misschien met genoeg belangstellende een leuk forum ritje?)
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

SuzukiLimburg

#1
Die jongens wonen in Dernbach in het Westerwald. Als alles meezit is het van bij mij uit 1,5 uur rijden.
Typ in maps.google.nl maar eens 'Die Ludolfs' in en je ziet precies waar ze wonen.
Volgens mij is het echter weinig interessant om er heen te rijden. Ik kan me voorstellen dat je er in de file staat om er te komen terwijl er helemaal niks of niemand te zien is.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Dat schijnt nogal mee te vallen, buiten de "fan-dagen", bij de overbuurman kan je zelfs terecht voor een grill-wurst naar ut schijnt :lol:. tijdens het weekendje weg, wil ik er ook langs. Maar een apart tripje wil ik ook wel mee :yes6rs:

Ludolfs 4ever :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wij gaan er heen met bevrijdingsdag :mrgreen: Hallo! Wir sind die Holländer und suchen schöne Golf und Scirocco teile jah :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


HD4ever

Voor de deur bij die heren passen ze ook het 'haufenprinzip' toe, dus staan daar iedere dag 'haufen' mensen naar een gesloten poort te kijken.  :mrgreen: .... en dan niet te vergeten al die mensen die naar het verkeerde Dernbach rijden.  :schater:

CiteerGenau gesagt gibt es sogar ZWEI Dernbachs im unteren Westerwald - eins bei Montabaur, das andere bei Dierdorf, also die Abfahrt "Dierdorf" auf der A3 nehmen. Das "Dernbacher Dreieck" liegt beim Montabaurer Dernbach.
...die meisten "Ludolf-Besucher" landen zuerst im "falschen" Dernbach (dort gibt es übrigens auch eine Mittelstraße). Ich weiß das so genau, weil ich natürlich beim ersten mal "Dernbach" auch im falschen Ort war
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2010, 20:33:29
Wij gaan er heen met bevrijdingsdag

Op bevrijdingsdag :rofl: :schater: Haben sie auch das fahrrad von meinem grossvater? :rofl:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 07 april, 2010, 05:10:14
Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2010, 20:33:29
Wij gaan er heen met bevrijdingsdag

Op bevrijdingsdag :rofl: :schater: Haben sie auch das fahrrad von meinem grossvater? :rofl:



Nein, leider, das ist mir auch gestolen worden.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 07 april, 2010, 05:10:14
Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2010, 20:33:29
Wij gaan er heen met bevrijdingsdag

Op bevrijdingsdag :rofl: :schater: Haben sie auch das fahrrad von meinem grossvater? :rofl:



Du Uwe weist Du noch wie schön mamma da drauf rumgeradeld ist! So schön fand ich das. Weist Du was, Wir gehen auch eine Radfahrt mach nach Holland...
Blieve lache...8)

QuattroFrits

Citaat van: d'r Blieje op 07 april, 2010, 17:56:44
Citaat van: Dwars® op 07 april, 2010, 05:10:14
Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2010, 20:33:29
Wij gaan er heen met bevrijdingsdag

Op bevrijdingsdag :rofl: :schater: Haben sie auch das fahrrad von meinem grossvater? :rofl:



Du Uwe weist Du noch wie schön mamma da drauf rumgeradeld ist! So schön fand ich das. Weist Du was, Wir gehen auch eine Radfahrt mach nach Holland...

Vielleicht geben wir es dan zuruck an enkel Hubert Dwars, wer kent ihm nicht.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 07 april, 2010, 18:09:20
Citaat van: d'r Blieje op 07 april, 2010, 17:56:44
Citaat van: Dwars® op 07 april, 2010, 05:10:14
Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2010, 20:33:29
Wij gaan er heen met bevrijdingsdag

Op bevrijdingsdag :rofl: :schater: Haben sie auch das fahrrad von meinem grossvater? :rofl:



Du Uwe weist Du noch wie schön mamma da drauf rumgeradeld ist! So schön fand ich das. Weist Du was, Wir gehen auch eine Radfahrt mach nach Holland...

Vielleicht geben wir es dan zuruck an enkel Hubert Dwars, wer kent ihm nicht.  :twisted:

:shock:

Hubert........ essen kommen  :rofl:

SuzukiLimburg

Mmmmm....lecker.....Nudeln  :-X
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2010, 20:33:29
Wij gaan er heen met bevrijdingsdag :mrgreen: Hallo! Wir sind die Holländer und suchen schöne Golf und Scirocco teile jah :worship-cool:

enne nog geweest gisteren? vertel  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away