Beta Testdag Landgraaf 24 april

Gestart door DeWitte, 07 april, 2010, 05:14:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Beta testdag

Altijd al eens zo'n prachtige Italiaanse Beta willen proberen? Dit is je kans!

Op zaterdag 24 april aanstaande organiseert Kamphuis Trading b.v. (officieel importeur voor Beta) in samenwerking met haar dealers een Beta testdag.

Als locatie is gekozen voor de zandgroeve van de Groot & Zonen B.V. in Landgraaf, in het kerkdorp Abdischenbosch aan de Europaweg-noord. GPS coördinaten N 50.927736 / E 6.026258 Link in Google maps

In deze prachtige zandgroeve (met hoogteverschillen tot ± 90m!) zetten wij parkoersen uit voor enduro, cross en trial. Op deze manier kun je jouw favoriete Beta eens goed aan de tand voelen.

Tijdens de testdag kan proef gereden worden op verschillende Beta enduro, trial en off-road modellen (alleen op inschrijving! http://www.kamphuistrading.com/aanmelden.html).
De volgende motoren zullen klaar staan om te proberen:
Enduro: RR 400 / RR 450 / RR 520
Trial: EVO 125 2T / EVO 250 2T / EVO 290 2T / EVO 250 4T / EVO 300 4T
Overig: Alp 200 / Alp 4.0 / Urban 200 Special

Voor de mensen die al een Beta bezitten bieden wij de gelegenheid om met hun eigen motor op deze unieke locatie de door ons uitgezette parkoersen te rijden. Zorg er wel voor dat je motor aan de wettelijke eisen voldoet, teveel lawaai is niet rijden!

De testdag zal starten om 10:00 uur en eindigen om 16:00 uur.

Speciaal voor deze dag hebben wij aantrekkelijke aanbiedingen op motoren, accessoires en kleding!


Schrijf je nu in op http://www.kamphuistrading.com/aanmelden.html (inschrijven kan tot en met zondag 18 april) Let op, vol is vol dus wacht niet te lang.


edit by Karz, googlemaps link was niet meegekopieerd
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ger

En ?
Nog forumleden die hier naar toe gaan  :roll: ?

karz

Een nieuwe motor waar je meteen een gereedschaps wagen bij krijgt  :naughty:

lamme grap, ik weet 't .. komkommertijd zeg maar  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Ger

Citaat van: karz op 18 april, 2010, 12:46:47
Een nieuwe motor waar je meteen een gereedschaps wagen bij krijgt  :naughty:

lamme grap, ik weet 't .. komkommertijd zeg maar  :mrgreen:

Buiten een gebroken gaskabel heb ik geen monteurs in de weer gezien  ;)

Enfin , het was fantastisch !
Dit Beta's sturen en rijden beter dan ik had verwacht en toch knap dat een importeur (en dealers) een heel arsenaal aan nieuwe motoren klaar zet waar je zomaar op mag gaan spelen.
Ook het uurtje op de trial motor was een bijzondere ervaring, zeker als je op het zadel wilt gaan zitten  :lol:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ger

Citaat van: Dwars® op 27 april, 2010, 09:15:47
had jij vaker trail gereden ger?

Nop, was eigenlijk de eerste keer.
Ik had vorig jaar wel een rondje op een Xispa gereden, maar dat mocht geen naam hebben.
Afgelopen zondag toch wel een klein uurtje erop gezeten en dan ga je vanzelf al wat dingetjes proberen.
Niet al te spectaculair  :oops:, maar als je het nog nooit gedaan heb dan is een afstapje afrijden van een kleine meter al spannend genoeg  :yes6rs:.

Er staan trouwens wat foto's op: http://www.kamphuistrading.com/fotos.php