Nieuwe motorzaak in Nuth.

Gestart door QuattroFrits, 07 april, 2010, 18:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Op het industrie terrein in Nuth, Thermiekstraat 26, is gisteren 06-04-2010 een nieuwe motorzaak geopend, genaamd Go-Tech.

Er stond al ergens iets over een loods of zoiets met motoren op het forum, ik weet niet meer waar en daarom even op deze manier.

Misschien weer een sponsor ?

Ik lees het net in "Nuth en Omstreken" .

Indien openingstijden en zo gevraagd worden, deze staan er ook bij maar ik weet niet of dit al te veel reclame is. Dwars ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Laten we het voor kennisgeving aan nemen ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik zag het ook net in de Nuth & Omstreken en toen viel me in dat Ron dit volgens mij had gezien.
Van de ene kant is het een goede regio om een zaak te openen, van de andere kant is het een ontzettend moeilijke periode om een zaak op te zetten. Zeker op motorgebied, aangezien motor toch hobby is voor velen en daar wordt als eerst op bezuinigd.

Ik wens ze in ieder geval veel sterkte en misschien ik wel eens een keer een kijkje nemen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

dat was idd die wat ik bedoelde....ik was er voor de pasen en toen waren ze nog druk aan het bouwen. Er staat iets van motor-sport op de gevel, meer niet..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mounty

zo te zien niet die wat ik bedoelde... ik ben er morgen toch weer..ga ik ff vragen. Die wat ik bedoelde is die weg uitrijdenen op het einde weer links...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Schijnt een ex JMD werknemer te zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

bij Jos weggelopen vanwege het zonnige karakter van zijn baas????

:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik ben net maar even wezen buurten :D
Aardige man, wil hoofdzakelijk onderhoud gaan doen, ook wel wat in kleding maar eigenlijk geen motorverkoop :cool:
Vertelde eigenlijk al meer aanloop te hebben dan verwacht, dat is natuurlijk geen slecht begin :yes6rs:
Als ze echt verstand van motoren hebben wil ik er wel vaker binnenlopen :)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mixfighter

Citaat van: Joepie1958 op 10 april, 2010, 12:54:00

Vertelde eigenlijk al meer aanloop te hebben dan verwacht, dat is natuurlijk geen slecht begin :yes6rs:

Komt natuurlijk omdat elk limburgs forum er een topic over opent ;)
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

godzijdank zijn wij internationaal :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Hoezo wil hij geen motoren gaan verkpoen. In een interview met hem in de Nuth en Omstreken staat juist dat hij wel motoren wil verkopen, maar bewust geen dealership is aangegaan omdat hij alle merken wil verkopen en servicen.
Maar goed, ik was toch niet van plan om een andere te kopen (voorlopig).
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 10 april, 2010, 12:54:00
Ik ben net maar even wezen buurten :D
Aardige man, wil hoofdzakelijk onderhoud gaan doen, ook wel wat in kleding maar eigenlijk geen motorverkoop :cool:
Vertelde eigenlijk al meer aanloop te hebben dan verwacht, dat is natuurlijk geen slecht begin :yes6rs:
Als ze echt verstand van motoren hebben wil ik er wel vaker binnenlopen :)

Bijna helemaal waar.

Ik ben ook al daar geweest, gisteren zaterdag 10-04 2010, en heb dus hetzelfde verhaal gehoord.
Hij wil wel wat aan motorverkoop doen maar dan zo minimaal mogelijk en voor de rest ben ik het wel met Joepie eens.
Hij heeft in ieder geval de olie die ik al jaren gebruik en dat is al veel waard, ik hoef er niet meer ver voor te reizen.
Ook wist hij wel wat over mijn brommert te vertellen en ook dat is mij al weer wat waard.
Verder inderdaad heel aardig en wat heel belangrijk (voor mij) is, hij heeft lekkere koffie en hij zal mij dus wel wat vaker zien al weet ik nog niet waarvoor.
Ik trof daar ook nog een collega van op het werk en die is zeer tevreden over hem.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.