Eerste Tourtje meteen avontuur

Gestart door solar, 17 april, 2010, 20:32:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solar

Ha motorminnend Limburg! Mijn naam is Ruud Merx en in het dagelijks leven speel ik trombone bij Andre Rieu. Vandaag voor het eerst meegegaan met Dwars, en nog 2 coole gasten. (ik ben zooooo slecht in namen). Hoe prachtige dag motorrijden veranderen kan in een goed gesprek in de berm van een straat in de buurt van Durbuy, lees je binnenkort in "motorverhalen". In elk geval nu al een grote opsteker voor deze gasten, het motto was: samen uit, samen thuis! Klasse, guys!!
Los mer jon!!!!

Mixfighter

De coolste was zeker Motzi  :-X  :mrgreen:

Welkom @ MFL  :yes6rs:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Toledo

Welkom @ MFL, (ik speel eerste viool)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Motzippaldy

Proud on the South  

Motzippaldy

Citaat van: Mixfighter op 17 april, 2010, 20:34:30
De coolste was zeker Motzi  :-X  :mrgreen:


Daar heb je gelijk  :-X  maar hij is nieuw en verstaat mij nog niet goed  :mrgreen:
Proud on the South  

solar

Ja, motzi was wel heel cool, hij had geen honger, dus daarom at hij maar een grote friet speciaal met 2 fricandellen of zoiets! Maar ja, je weet het: een goeie haan is niet vet!
Los mer jon!!!!

Mixfighter

Citaat van: Motzippaldy op 17 april, 2010, 21:09:59
Citaat van: Mixfighter op 17 april, 2010, 20:34:30
De coolste was zeker Motzi  :-X  :mrgreen:


Daar heb je gelijk  :-X  maar hij is nieuw en verstaat mij nog niet goed  :mrgreen:
Daar was ik al bang voor  :mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Yvil


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

welkom, en dapper om meteen met de grootste @$#!-ers van het forum mee te rijden  :mrgreen:.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

gek he, jij had ook panne gelijk de 1e keer? :mrgreen: (die duc waar de onderdelen vanaf vielen?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Klopt , maar toen deed niemand iets, jullie stonden in een cirkeltje mij uit te lachen als ik het goed herinner.  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

tsja pech met een Duc  :lol:

maar troost je, dat was nu niet anders :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: karz op 18 april, 2010, 17:25:51
Klopt , maar toen deed niemand iets, jullie stonden in een cirkeltje mij uit te lachen als ik het goed herinner.  :yes6rs:

Ik was al blij dat er geen stukgaatie meeging  ;) ......... gaat er een Honda stuk  :shock: .......dat gelóóf je toch niet!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Had niet echt met duc te maken, was mijn eigen uitlaat ophanging fabrikaat dat niet bestand was tegen het hoge tempo over de Waalse wegen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.