de meest waardeloze motor die je ooit hebt gehad

Gestart door DeWitte, 25 oktober, 2005, 17:43:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

ipv je top 3 ook wel eens leuk te vragen naar de meest waardeloze moto die je ooit hebt gehad; nou niet gewoon andere merken afzeiken, vertel waarom..... en omdat jij er mee op de bek ging telt niet  :twisted: (kan die moto nix aan doen)

pak ik ondertussen bier en chips :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Sirkwietjuh

Uhhh nou top 3 heb ik niet.
Wel is er eentje die bij mij het niet lang gemaakt heeft.
Dat was een honda, jajajaja jullie lezen goed een honda  :P
Dat kreng zoop meer olie dan benzine en niemand maar dan ook niemand kom achterhalen waar die olie bleef.
Hij lekte niet en bleef ook mooi droog (lees knokedreug)dus een andere optie dan dat ie hem toch verbruikte was niet over.
Was trouwens een cb750four (das al heel lang geleden ......ik weet het  :o )
Maar goed voor mij dus geen honda meer  :P  :yes6rs:  :wink:
Fuck the system !!!

Gieskes

Citaat van: "Sirkwietjuh"Uhhh nou top 3 heb ik niet.
Wel is er eentje die bij mij het niet lang gemaakt heeft.
Dat was een honda, jajajaja jullie lezen goed een honda  :P
Dat kreng zoop meer olie dan benzine en niemand maar dan ook niemand kom achterhalen waar die olie bleef.
Hij lekte niet en bleef ook mooi droog (lees knokedreug)dus een andere optie dan dat ie hem toch verbruikte was niet over.
Was trouwens een cb750four (das al heel lang geleden ......ik weet het  :o )
Maar goed voor mij dus geen honda meer  :P  :yes6rs:  :wink:

Ennuh....als je dan heel lang geleden eens een blondje had....en die zoop meer bier dan jij...en niemand wist waar dat bier bleef....ze niet lekte en altijd droog bleef....zou je dan nooit meer een blondje nemen?? of een brunette, een rooie of...

Sorry he?! Kan 't niet laten  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Sirkwietjuh

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Uhhh nou top 3 heb ik niet.
Wel is er eentje die bij mij het niet lang gemaakt heeft.
Dat was een honda, jajajaja jullie lezen goed een honda  :P
Dat kreng zoop meer olie dan benzine en niemand maar dan ook niemand kom achterhalen waar die olie bleef.
Hij lekte niet en bleef ook mooi droog (lees knokedreug)dus een andere optie dan dat ie hem toch verbruikte was niet over.
Was trouwens een cb750four (das al heel lang geleden ......ik weet het  :o )
Maar goed voor mij dus geen honda meer  :P  :yes6rs:  :wink:

Ennuh....als je dan heel lang geleden eens een blondje had....en die zoop meer bier dan jij...en niemand wist waar dat bier bleef....ze niet lekte en altijd droog bleef....zou je dan nooit meer een blondje nemen?? of een brunette, een rooie of...

Sorry he?! Kan 't niet laten  :wink:

Geeft niet kan ik wel waarderen hahahahahah  :P
Wellicht zal ik "ze" nog wel eens uitproberen  :wink:  :mrgreen:
Fuck the system !!!


Herr Tod

:laughing49so:

Die had je aan mij mogen verkopen 8)

Guus, is dat dezelfde bike die een bepaald terras van dichtbij heeft gezien? :lol: :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod":laughing49so:

Die had je aan mij mogen verkopen 8)

Guus, is dat dezelfde bike die een bepaald terras van dichtbij heeft gezien? :lol: :oops:

Ik meen dat ik hem voor 200 euri heb verkocht... Bah...wat een frikandel.. :(

Sirkwietjuh

Citaat van: "Herr Tod":laughing49so:

Die had je aan mij mogen verkopen 8)

Guus, is dat dezelfde bike die een bepaald terras van dichtbij heeft gezien? :lol: :oops:

Nee nee dat was een 900 bol'dor die was gelijk rijp voor de sloop  :roll:  :wink:
Fuck the system !!!

oldman

een honda-goldwing
stuur eigenschappen van een bezopen olifant
rammel-er-maar-af, boven 135 KmH,
na 2dagen weer ingeruild.
even en laten leven.

Desmo-devil


Youp

KTM 620 LC4 SM  :lol:

opzich best een leuke motor om mee te rijden, een ontzettend koppelmonster... maar de betrouwbaarheid liet te wensen over, voor 1300 euro gereviseerd en nog gingen er dingetjes aan stuk... verder was hij met zn 140-145kg droog erg lomp voor een SM, de stuureigenschappen waren niet om over naar huis te schrijven en boven de 110 kon je niet constant rijden zonder gevaar dat hij vast zou lopen en zonder dode vingers etc van de trillingen binnen 3 minuten.. over trillingen gesproken, alles trilde aan het ding kapot... hendels, lampjes, lagers, alles  :lol:

verder heb ik niet veel motoren gehad.... nog een CR500 en mn DRZje nu...
opeloos benzine verslaafd...

Hakinnen

de slechtse:

1995 Husqvarna 610TC in SM uitvoering..bahbah..wat een hok..kon je de "big-ends" bijna naastleggen..twee keer een big-end kapot gereden en toen maar verbannen naar een fijn 'buitenslaapplekje" in de achtertuin..

de beste:

1996 Suzuki GSX-R1100W.. 60.000km gebruikt als "woonwerk &ragsletje" zonder er ooit veel onderhoud aan te doen..niet kapot te krijgen..

Toledo

Ooit eens een GN400 (Suzuki )gekocht, kon ik goedkoop hebben, dacht is goed voor wat korte stukjes. Bleek achteraf toch te duur, paar keer elektrik storing, en regelmatig een flinke knal dan sloeg hij af en dan kon je trappe tot je erbij neer viel voor hem weer aan de praat te krijgen, en had meer olie nodig dan in koeweit onder de grond zit.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Schmetzke

DRZ400. Wat een hok. Niet vooruit te branden zeg.

"het gaat wel nooit kapot" NEE DAT ZAL WEL MET 20 PK AAN BOORD  :evil:

Road Racing Tonnie

De grootste miskoop????
Nou met stip was dat een Ducati 450cc desmo 1 cil, wat een vreselijk slecht ding was dat, starten met de kickstarter???? neuhhhhh, niet aan het lopen te krijgen, oplossing, tegen de compressie intrekken, en dan de beroemde duwstart, ja ja, ik denk dat ik bij een GP duwstart, toen dat nog gebruikelijk was, bij de besten zou behoren :D  :D  :D
En dan het electrische systeem, een ramp, wat een rotzooi.
OK sturen deed hij wel , maar dat is niet alleen zaligmakend.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********