GoCleverRider

Gestart door DeWitte, 21 april, 2010, 17:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte



GoClever, fabrikant van navigatiesystemen, heeft nu ook een all-in-one navigatiesysteem speciaal voor motor- en scooterrijders ontwikkeld. De GoClever Rider! GoClever is in bepaalde delen van Europa reeds het grootste en meest verkochte navigatie merk en is nu ook bezig om de Benelux te veroveren. Dit doen zij door goede kwaliteit en krachtige navigatie mogelijkheden te bieden tegen een betaalbare prijs.
De GoClever Rider is een robuuste navigatiesysteem, bestand tegen extreme weersomstandigheden en schokken. Hij is eenvoudig op elke motorfiets of scooter te monteren en in een handomdraai ook te gebruiken als autonavigatiesysteem. Door het ontspiegelde beeldscherm en een geïntegreerde zonneklep is de leesbaarheid onder alle omstandigheden optimaal. En het makkelijk te bedienen touch screen werkt ook moeiteloos met motorhandschoenen aan.

Naast de bekende navigatie instructies met gedetailleerde kaarten is de GoClever Rider meer dan alleen een navigatiesysteem. Zo kan er bijvoorbeeld van te voren routes uitgestippeld worden, flitslocaties en POI ingeladen worden, maar ook kunnen er film en muziek bestanden afgespeeld worden. Ondanks dat de GoClever Rider een zeer krachtige motorfiets navigatiesysteem is, is de bediening en overzicht duidelijk en zeer gemakkelijk gebleven.

De GoClever Rider GC350 zal eind april op de markt komen. De prijs voor een systeem met een volledig Europa kaartendekking (44 landen) gaat slechts 349 EUR kosten. Voor deze scherpe prijs wordt er ook nog een draadloos headset bijgeleverd voor in de motorhelm.

De GoClever Rider met Benelux kaartdekking gaat 319 EUR kosten.

Voor meer informatie over de GoClever Rider kunt u terecht bij uw dealer of Benelux importeur MotoPro Sport (info@motopro.com / +31599-663000)

Enkele hoogtepunten:
- 8,9cm (3.5 inch), ontspiegelde kleuren touch screen (320 x 240 pixels)
- Waterbestendig en beschermd tegen alle natte weersomstandigheden (IPX7)
- Oplaadbare lithium accu, gebruiksduur ca. 3 uur
- Extra robuust design
- Snelle GPS fix
- Direct gebruiksklaar
- Routes uitstippelen, opslaan of inladen
- Eenvoudig menu en hulpvolle animaties
- Nieuw revolutionair en snel zoeksysteem
- Duidelijke instructies en waarschuwingen
- Rijbaanbegeleiding
- Routes opnemen en via Google Earth terugkijken.
- 3D steden en gebouwen
- Meest recente (2010) Europese Tele-Atlas kaarten (44 landen)
- POI-plaza, nuttige plaatsen en flitscamera locaties
- Gratis updates
- GeoPix Fotonavigatie
- Multimediaspeler
- Fotoalbum
- E-book reader
- Etc.

Inhoud pakket:
- GC-350 motorfiets navigatiesysteem
- Tele-Atlas Kaarten volledig Europa (44 landen)
- Stevige RAM mount voor motorfiets/scooter
- Raam-zuignap bevestiging
- Draadloos Headset (oortelefoon) voor duidelijke gesproken instructies
- 12V Motorfiets Voedingsadapter
- 12V Sigarettenplug lader
- Headset lader
- USB kabel
- Handleiding en documentatie

Technische Informatie:

Beeldscherm: 3.5 inch, ontspiegelde kleuren touch screen (320 x 240 pixels)
CPU: SiRF Atlas-4 500MHz processor
Software: GoClever VIA GPS 3.0 (Black Edition) werkt op Windows CE
Intern Geheugen: SD RAM 64MB, SLC NAND flash 256MB
Extern Geheugen: SD/MMC card 4GB (max)

Geïntegreerde gevoelige 20-kanaals GPS ontvanger en antenne
Kaarten: Tele-Atlas met 3D- en 2D- afbeeldingen (dekking volledig Europa/44 landen)
Uitgebreide software met 3D-oriëntatiepunten, fotonavigatie
Meerdere gesproken talen en stemmen
Waterbestendig en beschermd tegen alle natte weersomstandigheden (IPX7)
Oplaadbare lithium accu, 3.7V/1000mAh
Gebruiksduur accu ca. 3 uur
Voeding: 12V via motorfiets, USB of autolader
Gewicht: 210g
Geheugenkaart (SD kaart) met software en kaarten
USB-poort en -kabel voor aansluiting computer
Afspelen Video Bestanden: ASF/AVI/MP4/3GP/WMV
Afspelen Audio Bestanden: MP3/WMA/WAV
Foto Browser: JPEG/BMP/GIF/PNG
E-book Reader: TXT
Draadloos Headset (oortelefoon) voor duidelijke gesproken instructies.
Stevige RAM mount voor motorfiets/scooter
Auto Montagekit
Garantie: 2 jaar
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ziet er niet slecht uit, voor die prijs krijg je weinig anders :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

#2
Ik zit al een tijd te denken om een Zumo te kopen, maar ik vind dit wel een leuk aanbod .
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=7065
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Varadero3005

Citaat van: Joepie1958 op 21 april, 2010, 19:21:46
Ziet er niet slecht uit, voor die prijs krijg je weinig anders :oops:

Totdat na een tijd je kaarten gedateerd zijn en je wilt updaten !!!     Kun je wat langer sparen ? koop een garmin en dan bij voorkeur de zumo 550.

SuzukiLimburg

Ja, wat is er met die kaarten? Denk je dat alleen garmin zijn kaarten update?
Lees even in de advertentie dat GoClever reeds een van de grootste op de markt in Europa is, alleen in Nederland nog niet.
Die zullen echt wel hun kaarten updaten en ter beschikking stellen.

Ik vind dat het maar eens gedaan moet zijn met die veel te dure apparaten en vind het een goede zaak als er een keer goede concurrentie komt voor Garmin en TomTom zodat zij misschien ook een keer normale prijzen gaan hanteren. Daar profiteren we dan allemaal van.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 22 april, 2010, 09:05:40
Ik vind dat het maar eens gedaan moet zijn met die veel te dure apparaten en vind het een goede zaak als er een keer goede concurrentie komt voor Garmin en TomTom zodat zij misschien ook een keer normale prijzen gaan hanteren. Daar profiteren we dan allemaal van.

Goed gesproken buurman.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Varadero3005

Citaat van: SuzukiLimburg op 22 april, 2010, 09:05:40
Ja, wat is er met die kaarten? Denk je dat alleen garmin zijn kaarten update?
Lees even in de advertentie dat GoClever reeds een van de grootste op de markt in Europa is, alleen in Nederland nog niet.
Die zullen echt wel hun kaarten updaten en ter beschikking stellen.

Ik vind dat het maar eens gedaan moet zijn met die veel te dure apparaten en vind het een goede zaak als er een keer goede concurrentie komt voor Garmin en TomTom zodat zij misschien ook een keer normale prijzen gaan hanteren. Daar profiteren we dan allemaal van.

wel geen appels met peren vergelijken. Ook tommietommies zijn er al voor rond de 100 euro. Ligt eraan wat je met navigatie wil. Van A naar B kan met de eenvoudigste navi maar wil je routes maken, laden , bewerken of onderweg veranderen heb je toch wel wat anders dan een tommie nodig. Ook Tomtom is met een motornavigatie gekomen ,de rider. Ook niet te vergelijken met Garmin en degelijkheid/bevestiging is echt waardeloos(ik spreek uit ervaring). Tuurlijk kun je de GoClever updaten maar de Tomtom en garmin zijn inmiddels zo populair dat je op internet met een beetje moeite zonder de hoofdprijs te betalen kunt updaten. Diegene die nu zegt dat dit illegaal is, is hypocriet.
Zeker, van mij mogen de prijzen ook echt omlaag en zou een goede concurrentie daarvoor kunnen zorgen maar ik betwijfel of de GoClever voor concurrentie zal zorgen.

QuattroFrits

Citaat van: Varadero3005 op 22 april, 2010, 17:49:01

degelijkheid/bevestiging is echt waardeloos(ik spreek uit ervaring).

Ik heb ook een Rider en de bevestiging hiervan is perfect en er zijn Rider bezitters die zelfs het extra beveiligingskoordje er af halen omdat alles perfect is.
Ik weet niet welke Rider je hebt gehad, vermoedelijk de 1, deze was blijkbaar slecht, maar de 2 is prima en ook ik spreek uit ervaring.
Dus geen appels met peren vergelijken a.u.b.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Ik rij al 15000km met een tt one v2 , op een ram mount. Hij is wel aangepast, ik heb hem opengemaakt en een aansluiting gemaakt voor een headset. Nu heb ik het geluid in de helm. Route's maak ik met Tyre. Goedkope navigatie , alleen het kaart materiaal is nooit meer geupdate. Maar verder werkt het prima
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

De Sjeng

ik heb gewoon de TT one, op het stuur bevestigd met navitasche van louis.
TTone met kaart update service, á 40euro per 1,5jaar.
route's uitzetten via Tyre.
werkt allemaal perfekt.
Enige nadeel, je hoord geen geluid. Vind ik persoonlijk geen probleem. Als ik het de weg in beeld zie, en de km tot afslag/LI/Re/rechtdoor. Is voldoende. Zet in de auto ook vaak het geluid uit.
Werkt al jaren perfect.

God Forgives, I Don't

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017