Kinderen of niet ?

Gestart door DeWitte, 26 april, 2010, 07:26:34

Vorige topic - Volgende topic

Desmo-devil

Rare discussie voor een motorforum. :shock:
Ieder zijn mening en iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil. Voor allebei is wat te zeggen.
Ik persoonlijk zou ze nooit meer willen missen , het is absoluut het mooiste in mijn leven.
En om ff de link naar motorrijden te leggen :mrgreen:
Mijn zoon begint dit jaar met motorrijlessen, ik verheug me er al op om straks samen met hem te rijden. :worship-cool:

DeWitte

ben jij al zo oud? :mrgreen:

trouwens aangezien ik gesteriliseerd ben , biedt ik me aan voor vrouwen die juist nièt zwanger willen worden :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Citaat van: Desmo-devil op 28 april, 2010, 13:12:26
Ieder zijn mening en iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil. Voor allebei is wat te zeggen.
Ik persoonlijk zou ze nooit meer willen missen , het is absoluut het mooiste in mijn leven.
En om ff de link naar motorrijden te leggen :mrgreen:
Mijn zoon begint dit jaar met motorrijlessen, ik verheug me er al op om straks samen met hem te rijden. :worship-cool:

Zo dacht een colega er ook over. Maar hij heeft nu toch vaak buikpijn als hij weet dat z'n snaak er met de motor op uit is...
Heeft ook al leuke discussie opgeleverd: ouwe stel je niet zo aan, jij bent toch ook jong geweest!
Blieve lache...8)

Steefke™

:worship-cool:

:stupid:

Om die reden ga ik er niet op in.
Smells like rubber

Timeeh

Citaat van: Steefke™ op 28 april, 2010, 14:22:54

Gaat ook vervelen de hele tijd over motoren te praten!  :lol:

Steefke™

Citaat van: Timeeh op 28 april, 2010, 14:55:10
Citaat van: Steefke™ op 28 april, 2010, 14:22:54

Gaat ook vervelen de hele tijd over motoren te praten!  :lol:

Niet echt, maar de dicussie over wel of geen kinderen is zo zinloos. Iedereen moet dat voor zichzelf weten. Ik vind het verspilde tijd.
Smells like rubber

Mixfighter

:roll:

Al eens gezegd,, als op een motorforum alles over motoren moet gaan ben je na een tijdje wel uitgeluld lijkt me..
Motorforum of niet,, het is op de 1ste plaats een FORUM  :yes6rs:  :mrgreen:

:-X
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied

DeWitte

in principe is elke discussie zinloos, werkt wel verhelderend soms hoe anderen over zaken denken en je kan er van leren zelfs als je er voor open staat.   ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

jep.... de oudste is al hard aan het sparen voor een brommert of scootah...wil daarna haar rijbewijs en motorrijbewijs halen en een gifgroene kawasaki kopen... Ze word in augustus 16... Kids...ze denken er gelukkig nog niet zo serieus over na als ons grote mensen.

Ow ja, wij zijn bewust jong aan kids begonnen. De meeste vrienden en kennisen verklaarde ons voor gek maar nu zijn ze steeds onafhankelijker aan het worden en kunnen ze ook wel alleen blijven. zodoende krijgen mamma en pappa weer meer en meer vrije tijd. We hoeven ons steed minder aan te passen en hebben toch nog een flink stuk van ons leven voor ons. Wat we vroeger gemist hebben halen we nu dubbel in..

De een kiest ervoor om jong aan kinderen te beginnen, de ander wil eerst een huisje, een goede carriere en dan pas kids..en de overigen kiezen voor helemaal geen kids. ieder voor zich, het zal idd wel allemaal zijn voors en tegens hebben. Het gaat erom dat je het doet zoals jou het het beste lijkt...of dat zo is kom je later wel achter. Tis niet het einde.

Offtopic of ontopic.... het staat in de rubriek offtopic dus je mag het hier over van alles en nog wat hebben, ook al dan niet motorgerelateerd. Mocht dat niet dan bestond dit topic niet eens...

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Tsja en dan maar ff kids en motorgerelateerd, tijdje terug vraagt die oudste blaag aan me:
Mam wat zou jij ervan vinden als ik eerst het motorrijbewijs ga halen en dan pas auto?
eeeehhhhh....dat zijn dan dingen waar je als moeder zijnde toch wel een beetje de kriebels bij krijgt... loslaten heet dat :?

iig ik heb wel gezegd dat hij dat van mij uit mocht, maar mijn motor lenen is geen optie  :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mixfighter

Citaat van: YZF_Ron op 28 april, 2010, 19:13:25
en een gifgroene kawasaki kopen

Sjah,, en daar gaat het al fout,, de jeugd van tegenwoordig   :shock:  :-X :dunno:

:schater:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 28 april, 2010, 18:22:06
in principe is elke discussie zinloos, werkt wel verhelderend soms hoe anderen over zaken denken en je kan er van leren zelfs als je er voor open staat.   ;)

Heel raar om te schrijven. Maar Dwars, hier ben ik het met je eens!  :mrgreen:

SuzukiLimburg

Inderdaad ook eens met Dwars. Alhoewel een discussie niet zinloos hoeft te zijn, soms kun je iemand natuurlijk wel overtuigen van je gelijk.
Het is echter wel zo dat iedereen zijn mening heeft, of dat nu over kinderen gaat of over motoren dat blijft egaal.

De een zweert bij BMW en probeert iedereen ervan te overtuigen dat dat de beste is, terwijl iedereen weet dat een Suzuki dé motor om te hebben is. Dit forum is toch juist bedoeld om over dat soort dingen te kwatschen! Zonder discussies geen forum!

PS. iedereen heeft recht op mijn mening
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 april, 2010, 08:47:44
Inderdaad ook eens met Dwars. Alhoewel een discussie niet zinloos hoeft te zijn, soms kun je iemand natuurlijk wel overtuigen van je gelijk.
Het is echter wel zo dat iedereen zijn mening heeft, of dat nu over kinderen gaat of over motoren dat blijft egaal.

De een zweert bij BMW en probeert iedereen ervan te overtuigen dat dat de beste is, terwijl iedereen weet dat een Suzuki dé motor om te hebben is. Dit forum is toch juist bedoeld om over dat soort dingen te kwatschen! Zonder discussies geen forum!

soms kun je ook fout zitten zoals nu dus  :yes6rs: :worship-cool:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 29 april, 2010, 16:46:37
Citaat van: SuzukiLimburg op 29 april, 2010, 08:47:44

soms kun je ook fout zitten zoals nu dus  :yes6rs: :worship-cool:

Gelukkig zit ik zelden of nooit fout.  :twisted:

Ik zit normaal altijd op mijn kont.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.