ken je klassiekers

Gestart door DeWitte, 25 oktober, 2005, 18:50:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon


@Nippon

hier nog een

geen meter gereden en al een klassieker  :roll:

Bakkertjedeeg

Ik heb een zwak voor de VFR 400. Waarom? Ik weet het echt niet.


Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"De oervader aller of-roads 8) de XT500 van Yamaha


Dit was mijn eerste motor, exact dezelfde, destijds verkocht voor 1500 gld
(stom, stom stom....)

DeWitte

heb zo'n kreng een proberen aan te trappen en liep daarna 1 week scheef :oops: ja doe ik wel ff :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ziehier, mijn eerste brik, de Soes GT 500.

Hij moest met de kickstarter gestart worden, had een frame van kouwgum en rookte erger dan een crematorium..........

Maar je kon er een Honda CB500 behoorlijk mee voor lul zetten :mrgreen:

En daar gaat het om als je 19 bent he .............  :wink:

Na verloop van tijd begonnen de ontstekings spoelen slechter te worden, met als gevolg dat ' ie aangeduwd moest worden.
Dat ging goed totdat het kreng op een slechte dag iets te bruusk aansprong, ik de controle verloor (en op m'n bek belandde) en die sjink ergens in een grasperk tot stilstand kwam .........  :oops:

Toch heb ik veel lol met dat ding gehad!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

toch 44 pk dat ding... die moet je eigenlijk niet aanrennen nee  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Orgineel was het de Royal Enfield uit GB; tegenwoordig Enfield Bullet uit India :wink:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

mijn 1e all-road de XTZ 600, met zowel E als kickstart 8)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ook een klassieker de 1e echte toerbuffel BMW R 100 rt :wink: waarschijnlijk 1 vd meest verkochte motoren van bmw ooit  :?  (ook in vele overheidsuitvoeringen)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

de Yamaha GTS 1000, ook een aparte verschijning :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"de Yamaha GTS 1000, ook een aparte verschijning :wink:


hoort deze ook bij de klasiekers ???

imo is die van mij ook al een klasieker..
Yamaha FZ750



Japan 1985-1986
U.S. 1985-1988
Europe 1985-1994

http://www.fz750.net/index.asp
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Denk dat alle bikes die tochwel apart qua vormgeving of techniek (zoals de GTS) tot de klassiekers gerekend mogen worden :wink:  en als jij jouw FZ ook als zodoende wilt bestempelen vind ik allang prima 8)

@ MFL denken we toch niet in hokjes 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nog een paar kawa-klasiekers



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

klassiekers?

De "normale" Z900 en de Z1000, ja......... maar die eliminator ?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009