Aprilia Racing RSV4 Biaggi Replica

Gestart door DeWitte, 11 mei, 2010, 18:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

"Met de Aprilia Racing RSV4 Biaggi Replica is het mogelijk om als race-enthousiast zo dicht als mogelijk bij de fabrieksracer van Max Biaggi te komen." aldus Aprilia. De V4 65°  RSV4 Biaggi Replica levert een vermogen van 200 pk (+20 voor de fabrieksracer) en een koppel van 125 Nm (+10 voor de fabrieksracer) bij een gewicht van 175 kg met lege tank. De machine is verder uitgerust met vier 48 mm Weber-Marelli gasklephuizen die geactiveerd worden door een "ride by wire" systeem, twee injectoren per cilinder en een in lengte variabele luchtinlaat. De Akrapovich 4-2-1 titanium sportuitlaat is zo licht mogelijk gehouden door veelvuldig gebruik te maken van carbon en titanium. De "cassette" 6-versnellingsbak is gecombineerd met een mechanische slipperclutch en uitgevoerd  met een quickshift systeem, waarmee geen gas hoeft worden teruggenomen tijdens het overschakelen. De vering en remmen bestaan uit high-end Öhlins en Brembo componenten.

Aprilia importeur Moto Tricolore gaat de Racing RSV4 Biaggi Replica leveren voor 50.000 euro ex. BTW en dus ook zonder BPM omdat de motor niet gehomologeerd is voor gebruik op de openbare weg. Vraag is wel of deze motorfiets qua geluidsproductie dan wel op circuits inzetbaar zal zijn, de geluidsproductie zoals toegestaan tijden World Superbike races is immers op geen enkel nationaal evenement mogelijk





bron Aprilia
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gerard


Steefke™

Leuk speelgoed maar wel zonder de 3 erop. Ik moet niks van die gast hebben.
Smells like rubber

Herr Tod

Mega vette bike, de mooiste en bruutste die er op dit moment is :worship-cool:

Alleen dat nummer ja... dat moet weg want dat ben ik niet waard. Max is de meister :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

Herr Tod

Hij kan zich in het rijtje voegen van zeldzame coureurs die zowel in de GP's als in de Superbikes succes hebben. Je mag hem best in een adem met bijvoorbeeld Chili of zelfs Bayliss en Checa, zelfde leeftijd. Max is goeie poeier :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

#6
Citaat van: Motzippaldy op 11 mei, 2010, 23:01:36
Citaat van: Herr Tod op 11 mei, 2010, 22:16:17
Max is de meister :yes6rs:

Plotseling je bent cabaretier geworden  :rofl:

:rofl:

Het spijt me maar ik vind het maar ..... Iemand die niet tegen zijn verlies kan is voor mij ook geen held. Of je rijd de sterren van de hemel en je houd je bek als het een keer niet lukt of je bent een ja wat eigenlijk oh ja ben Biaggi. Ik was vroeg groot fan van hem maar die akkefietjes met alle rijders die de meester in de weg reden hebben bij mijn de knop omgedraaid. Een echte coureur zeikt niet maar rijd gewoon. Zie Rossi.

Weetje wie pas een echte meiser is Jeff Ward. eerst meervoudig wereldkampioes motor en supercross, toen indycarkampioen en weer op zijn 41ste op een supermotard stappen en gelijk AMA supermoto kampioen worden

Smells like rubber