Nogmaals een bezoek aan de Achterhoek??????????

Gestart door Road Racing Tonnie, 20 mei, 2010, 13:49:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Laat Tonnie eerst maar met een datum komen
Ik ga iig proberen om weer van de partij te zijn, vorige keer heb ik me echt super geammuseerd.
Als ik op tijd wat weet kan ik altijd wat regelen

You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 22 mei, 2010, 23:27:26
Laat Tonnie eerst maar met een datum komen
Ik ga iig proberen om weer van de partij te zijn, vorige keer heb ik me echt super geammuseerd.
Als ik op tijd wat weet kan ik altijd wat regelen



:stupid:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Ik het misschien verstandig, om de datum te verschuiven naar September??, gezien dat we anders met de vakanties in de problemen komen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

dat was mijn idee ook al....vorige keer was toch ook in september ? Wel ff rekening houden met de Ride4Fun  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

yep de 18e sept zijn er van hier een paar verhinderd  :yes6rs: mij maakt het voor de rest niet zoveel uit. Doe jij maar een voorstel Tonnie :worship-cool: we zijn allang blij dat je weer zo'n fantastische dag voor ons kan organiseren :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: Road Racing Tonnie op 23 mei, 2010, 15:16:01
Ik het misschien verstandig, om de datum te verschuiven naar September??, gezien dat we anders met de vakanties in de problemen komen.

goed plan!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Yvil

Idd goed plan, maar 1 opmerking....

Dat duurt nog zo lang  :(  :cry:




;)

Timeeh

Begin september zou mij dan het beste uitkomen. Daarna gaan we pas op vakans!  :lol:

SuzukiLimburg

Ik ga in september altijd op vakantie en ik zou dit jaar toch wel erg graag mee willen doen aan deze mooie dag.
Ik vond Juli dan ook wel erg geschikt. 17 juli bij Yvil aan de tap hangen en 18 juli naar de acherhoek...prima toch  :mrgreen:
September is inderdaad nog zo lang en dan begint het weer alweer wisselvalliger te worden.

Maar goed, er zullen altijd wel mensen zijn die niet kunnen komen op welke datum dan ook, hopelijk ben ik dit jaar niet 1 van hen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Smells like rubber

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Smells like rubber

Yvil

Net nog ff herinneringen opgehaald toen ik mijn "favorieten" van de internet explorer
op was aan het schonen... Ik kwam deze namelijk tegen, ik denk even delen met de
rest om het verlangen naar een tweede dag extra op te rakelen  :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=YMerR46yMFA

Joepie1958

volgens mij zitten dat 2 wielen teveel op :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.