Komend weekend 26 en 27 Juni de S&S Streetparty in Meerssen.

Gestart door HD4ever, 20 juni, 2010, 15:05:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Zaterdag 26 en Zondag 27 Juni is er in Meerssen de jaarlijkse S&S streetparty. Een leuke motorhappening met voor elk wat wils op motor en auto gebied. Er treden ook goede coverbands asl BloYaTop en Gazoline op met muziek van de Stones, ZZtop, Metallica, Led Zeppelin, U2, Anouk, etc.
Entree voor de Zaterdagavond bedraagt slechts 5 euro.  :worship-cool:
Verder is ook op Zondag de feesttent geopend, waar 's middags een DJ en v.a. 17.00 uur live X-Ray Blues Band a tribute to Stevie Ray Vaughan zal optreden.

[/quote]
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

#1
Ik ga met een paar maten richting rattlesnakes in axel(zeeland), misschien komen we als we zondag terug zijn nog langs.
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Ben zondag effe geweest, was leuk. Alleen bloed heet daar. Was zelfs een wasstraat om je motor te laten poetsen.













God Forgives, I Don't

HD4ever

Was er Zaterdagavond al vroeg, maar er was nog niet zo gek veel volk in de warme tent. Tegen 22:00 uur liep het een beetje vol. Erg goede bands die er optraden. Voornamelijk lekker buiten staan ouwehoeren met wat bekenden, en een paar koude pintjes gedronken en tegen 24:00 uur was ik alweer pleitte. Zondag ben ik niet meer geweest !  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.