Schwantz kledinglijn

Gestart door DeWitte, 23 juni, 2010, 15:53:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Voormalig 500cc wereldkampioen Kevin Schwantz komt met een eigen kleding lijn voor zijn vernieuwde merk BRAND 34. Productie en distributie zal exclusief plaatsvinden via Valentino Rossi's VR46 website. De collectie is ontworpen door Aldo Drudi van Drudi Performance en bestaat onder andere uit geïllustreerde petten, sweatshirts en T-shirts met Schwantz kenmerkende startnummer 34.

"Het is een fantastische kans om een vooraanstaand merk als VR46 te hebben dat voorziet in de productie en marketing van BRAND 34 and Schwantz School producten," aldus Kevin Schwantz, de 500cc wereldkampioen van 1993. "VR46 heeft een uitstekend management team dat de hoogste kwaliteit standaard onderhoudt, net zoals ik dat nastreefde tijdens mijn race carrière en hetzelfde geldt voor de Schwantz School."

De complete collectie van BRAND 34 is te vinden in de VR46 stands tijdens alle Europese ronden van het MotoGP wereldkampioenschap, evenals online via onder andere deze sites: VR46.it, brand34.com and schwantzschool.com
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Dat Brand spul wordt toch niet in Limburg gemaakt :oops: :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Eigen kledinglijn my ass! Ik vind het echt dom als mensen kleding laten ontwerpen door anderen, vervolgens hun naam erop plakken en roepen dat ze een eigen kledinglijn hebben...maar zo denk ik erover  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Citaat van: SuzukiLimburg op 25 juni, 2010, 09:01:03
Eigen kledinglijn my ass! Ik vind het echt dom als mensen kleding laten ontwerpen door anderen, vervolgens hun naam erop plakken en roepen dat ze een eigen kledinglijn hebben...maar zo denk ik erover  :?

Hey... die man verdient er gewoon z'n geld mee, net zoals jij dat doet met jouw ding.
Alleen doet hij het wellichtg nét iets gemakkelijker.
Je bent toch zelf vrij om te beslissen of jij dat geld er aan wilt verbrassen ?
(ik denk het niet ...  ;))
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Het gaat niet om geld verbrassen, maar in mijn ogen heb je een eigen kledinglijn als je zelf iets ontworpen hebt.
Anders ben je wat mij betreft gewoon eigenaar van een eigen bedrijf. Niks mis mee, maar noem het dan niet je eigen kledinglijn, maar een eigen kleding bedrijf.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

De een noemt het schoenveter, de ander lingerie :worship-cool:
Ik zou niet met kleding gaan lopen waar schwanz op staat :P
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 25 juni, 2010, 16:35:03
Ik zou niet met kleding gaan lopen waar schwanz op staat :P

Dan zou het verhaal ook nog een staartje krijgen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.