Tja B urge M eester B rokke M aker

Gestart door jokiair, 20 juli, 2010, 14:34:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jokiair

 :? :?

(Novum) - De burgemeester van Deventer heeft maandagmiddag een dubbele beenbreuk opgelopen toen hij zonder helm en zonder motorrijbewijs met een motor onderuit ging. Hij is met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

De motor was van zijn zoon. Omdat een koper kwam kijken, wilde hij de motor warm laten lopen op een doodlopende weg in het buitengebied bij zijn huis. Toen hij gas gaf, schoot de motor weg en kwam de 48-jarige Heidema ten val.

"Ik ben dom geweest en had dit natuurlijk niet moeten doen", verklaart de burgemeester, Andries Heidema, op de website van de gemeente. "Ik heb er spijt van en neem uiteraard de volle verantwoordelijkheid voor mijn handelen."

De burgemeester van de ChristenUnie heeft zelf aangifte gedaan.


CiteerTja blijkt maar weer eens, er wordt niet geselecteerd op verstandelijk vermogen of juist wel :-X :oops: 

Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

CiteerKNMV biedt burgemeester Deventer rijbewijs aan 
De KNMV heeft burgemeester Andries Heidema van Deventer een gratis motorrijopleiding aangeboden. Heidema ging afgelopen maandag op de motor van zijn zoon onderuit terwijl hij geen rijbewijs heeft. Bovendien had hij op het moment van het ongeval ook geen helm op. Heidema wilde even een stuk rijden op de motor van zijn zoon omdat er een potentiële koper langs zou komen. Bij het gas geven verloor de burgemeester echter de macht over het stuur, kwam ten val en liep daarbij een dubbele beenbreuk op.

Hij erkent zijn fout en meldde het ongeluk zelf bij de politie. Er is proces verbaal opgemaakt voor het rijden zonder helm en zonder geldig rijbewijs. Justitie zal beslissen over de straf. De KNMV heeft de onfortuinlijke burgemeester aangeboden om gratis zijn motorrijbewijs te behalen bij een KNMV-gediplomeerde rijinstructeur. Maar Heidema sloeg het aanbod af en liet weten dat hij het voorlopig liever bij voertuigen op vier wielen houdt.
Bron: knmv
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Misschien kan crazy-J zijn plaats innemen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

bel maar eventjes voor mij  :mrgreen: ik ga er met alle plezier heen al moet ik naar het noorden van het land voor reizen :P
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 23 juli, 2010, 17:51:24
bel maar eventjes voor mij  :mrgreen: ik ga er met alle plezier heen al moet ik naar het noorden van het land voor reizen :P


Dat bedoel ik nou, hij alles gratis en een ander moet alles betalen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

J, ik heb al een mailte voor je gestuurd, of het helpt weet ik helaas niet, ik wacht hun antwoord even af.

Dit was al even een kort antwoordje.

Bedankt voor het invullen van het contactformulier. U ontvangt een kopie van uw bericht in uw mailbox. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen indien noodzakelijk.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het antwoord is er al gedeeltelijk.

Beste Pluijmaekers L.F.J.M.,

Bedankt voor het invullen van het contactformulier op de website van knmv. Hieronder vindt u een kopie van de gegevens die u heeft verstuurd.

Naam
De heer Pluijmaekers L.F.J.M.
Adres
even verwiiderd
Telefoon
even verwijderd
Email
even verwijderd
Lidmaatschapsnummer
Vraag/opmerking
Aangezien de burgemeester van deventer zijn gratis aangeboden rijbewijs niet wil, heb ik nog wel een persoon die met liefde en plezier zijn plaats wil innemen.
Hij bekleedt helaas geen hogere funktie, zodat er dus iemand van het gewone arbeidersvolk zou komen.

Bij voorbaat dank voor een gratis aangeboden rijbewijs.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Het antwoord. (slaat natuurlijk nergens op)

Geachte heer Pluijmaekers,



Hartelijk dank voor uw reactie betreffende het aanbod van een rijbewijs voor de burgemeester van Deventer door de KNMV.



Wat uw opmerking betreft willen wij u graag het volgende laten weten: De KNMV heeft getracht om met een ludiek aanbod richting burgemeester Heidema een stukje positieve publiciteit voor de motorwereld in het algemeen en uw en onze motorbond in het bijzonder te genereren. Wij verwachten dan ook dat onze intenties door de media en door onze leden positief worden opgepakt.



Verder hopen wij dat u nog lang (en kritisch) KNMV-lid mag blijven!



Met vriendelijke groet,

C. Heida
Afdeling Marketing & Communicatie



En ik ben helemaal geen KNMV lid.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 28 juli, 2010, 07:00:44
:schater: coole actie frits  :yes6rs:

Alleen helpt het zo weinig.  :evil:

Crazy J, wordt maar burgemeester of zoiets of haal maar een hele domme actie uit, dan zal het wel lukken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Frits, dat noemen ze uitlokking :oops:
@J. Gewoon veel en hard werken en alle centjes bij elkaar sparen, dan naar de rijschool en klaar............. ;)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 28 juli, 2010, 08:31:33
Frits, dat noemen ze uitlokking :oops:


Als een burgemeester dit voordoet met zijn voorbeeldfunctie, dan heet dit "een goed voorbeeld doet goed volgen" en daar kan dus eigenlijk niets mis mee zijn. (of wel burgemeesters, als jullie mee lezen)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

frits bedankt voor de moeite om een mail te sturen :D
het antwoord slaat inderdaad nergens op.

burgemeester worden zal ik maar niet doen , denk niet dat dat goed gaat komen dan

ben ondertussen alweer flink aan het sparen om volgend jaar te beginnen aan het motor rijbewijs .


living the life the way it comes