Eerste officiële foto Aprilia Dorsoduro 1200

Gestart door DeWitte, 15 september, 2010, 13:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Aprilia heeft officieel een foto vrijgegeven van de nieuwe Dorsoduro 1200, de grote supermoto gestijlde broer van de bekende Dorsoduro 750. Tijdens de Intermot zal het nieuwe model aan het grote publiek worden getoond. Op het eerste gezicht lijkt de 1200 als twee druppels water op 750. Het motorblok is een geheel nieuw 1200cc 90 graden V-twin blok met een vermogen van 130pk bij 8.700 toeren en een koppel van 115 Nm bij een toerental van 7.200 toeren. De Dorsoduro 1200 zal voorzien zijn van Aprilia Traction Control en optioneel ABS. :cool:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

een schitterend alternatief voor de KTM? op papier heeft ie goede rapportcijfers
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

hier een test vd 750 factory
http://www.youtube.com/watch?v=SIbpjrgf9GU

ben er alleen niet achter wat de 1200 zou moeten kosten? iemand een idee? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

jokiair

In het filmpje roept de sprekert, dat je hem onder de tien mille kunt kopen. weliswaar een tientje onder de tien mille. Dus zou die 9990,00 euri's kosten. :lol:
Luister maar rond 1:18 minuten.
Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

DeWitte

ja dat had ik gehoord. maar dat betreft de 750 uit de test, de prijs vd 1200 zal daar (ruim) boven komen te liggen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Als de 750 10.000 Euro gaat kosten zal de 1200 wel rond de 12.000 of 13.000 Euro gaan kosten.
Dit lijkt me niet de tijd om hem veel duurder te maken. Blijft toch een hoop geld vind ik voor zo'n soort motor.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!