Hoofdmenu

Go-Tech

Gestart door Varadero3005, 28 juli, 2010, 05:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Varadero3005

Lees net dat Go-Tech in Nuth  behoorlijk in de fik staat.

Joepie1958

Ik zal in de loop van de ochtend een blikje gaan werpen, maar zal maar niet vragen of ze nog gebruikte bandjes hebben liggen :oops:
Als ik de meldingen op p-2000 (brandweer- en ambulance-alarmeringen) lees dan zal het pand wel als verloren mogen worden beschouwd :twisted: en die leuke race-motortjes die binnen stonden ook, tenzij ze die toevallig gisteren in de vrachtwagen hadden geplaatst om te gaan racen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Was dat niet dat zaakje dat pas is gestart?
Dat is wel zuur.

DeWitte

of goed verzekerd?  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

UPDATE

Ik heb maar even gaan kijken ;)
Toen ik aankwam stond de tafel met koffie en limo buiten, er liepen al mensen van salvage rond die de computers al hadden ingeladen, de schade is beperkt gebleven tot een afgebrande machine die in het naastgelegen pand hoog op de hefbrug stond en veel roetschade in het hele pand, maar bij de afdeling motoren is geen vlammetje geweest, bovenstaande speculaties (ook van mij :oops:) kunnen naar het land van de fabelen :shock:
Er is wel veel poetswerk, maar daar zijn experts voor, wel liepen natuurlijk al verzekerings-experts, brandweerwaarnemers en zelfs al iemand van de gemeente Nuth rond die de zaak kwamen inspecteren :roll:

Succes voor de eigenaren :worship-cool:

Als je nog een helm of kleding zoekt (met roetschade) meldt je dan maar even hypocrite
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

Citaat van: Joepie1958 op 28 juli, 2010, 10:59:06
UPDATE

Ik heb maar even gaan kijken ;)
Toen ik aankwam stond de tafel met koffie en limo buiten, er liepen al mensen van salvage rond die de computers al hadden ingeladen, de schade is beperkt gebleven tot een afgebrande machine die in het naastgelegen pand hoog op de hefbrug stond en veel roetschade in het hele pand, maar bij de afdeling motoren is geen vlammetje geweest, bovenstaande speculaties (ook van mij :oops:) kunnen naar het land van de fabelen :shock:
Er is wel veel poetswerk, maar daar zijn experts voor, wel liepen natuurlijk al verzekerings-experts, brandweerwaarnemers en zelfs al iemand van de gemeente Nuth rond die de zaak kwamen inspecteren :roll:

Succes voor de eigenaren :worship-cool:

Als je nog een helm of kleding zoekt (met roetschade) meldt je dan maar even hypocrite


Ramptoerist   ;)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Varadero3005

Citaat van: Toledo op 28 juli, 2010, 13:52:37
Citaat van: Joepie1958 op 28 juli, 2010, 10:59:06
UPDATE

bovenstaande speculaties (ook van mij :oops:) kunnen naar het land van de fabelen :shock:


bericht van flinke brand bij Go-tech stond vanmorgen op www.nu.nl.