Segway vlees noch vis?

Gestart door DeWitte, 17 augustus, 2010, 08:39:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte



zwaar onder de indruk van de Segway na een proefritje begin dit jaar en nu op vakansie in Oostenrijk hadden ze op de camping diverse van deze geruisloze en snelle 1 man transportmiddelen, zit ik zowaar te overwegen zo'n ding aan te schaffen. Top 24 km/h en max actieradius 38 km/h. Echt 30 min oefenen en je rijdt er zo dwars mee door de stad oid. Laadtijd vd accu 6 uur. Prijs nw vanaf 5400,-, 2e handsjes vind je al vanaf 3000,-

yep ik ben durchee :-X :mrgreen: :yes6rs:

er is zelfs een ferrari uitvoering


http://www.segway.nl/ voor info
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Er moet wel nog een bromfietskenteken en verzekering op komen. (niet vergeten)

En 30 min. heb je normaal gesproken niet nodig, binnen 2 minuten reed ik er op alsof ik het al lang deed. (bij Kohl in aken op de laatste motorshow)
Ook SuzukiLimburg wist er weg mee.

Dus Hub, laat je niet kennen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Ja inderdaad leuk speelgoed. maar wat moet je er thuis mee he ?
ben bang dat het na een poosje in de garage stof staat te vangen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Wat voor rijbewijs heb je daarvoor nodig :oops:
En als ze je uit de kroeg komend met één slokje (of twee) aanhouden op het monster, ben je dan je rijbewijs kwijt? :shock:
Andere toepassing lijkt me voor jou niet zo spannend :twisted:

(nee agent ik kan niet lopen, daar ben ik te bezopen voor :worship-cool:)

Ik vind het wel leuke toys, heb bij Kohl idd. ook staan te kijken hoe gemakkelijk mensen binnen enkele minuten de basis te pakken hadden :lol:

Misschien kun je dan wel met Petra mee tijdens het joggen, kun je haar coachen :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

Voor dat geld kocht ik liever een Quad
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Leuke gadget, maar ik denk ook dat je er snel op bent uitgekeken.
Ik bedoel, wat kan je er nu werkelijk mee? Het is handig als je veel moet lopen.
En als je ergens gaat moet je hem met een dikke ketting aan een lantaarnpaal vastmaken anders is die zo weg.

Maar zoals ik al zei, wel erg leuk.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

 :( :( :( :( :( :( :(
Ow hoor Hubke wat zekste mich dan nu , ich zal dich allein mer oetlache, dat zoet toch neet oet, Dwars op zoe eine Segway.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alle jong gank ein stuk toere op der brommer en bedink dich get angers. :yes6rs:
Trouwens ich weit eine super mooie zwarte SLK veur dich te stoan, mit weinig KM en alle opties en der pries is auch interessant, is van eine  gooie kennis van mich. Dat is angere kaal wah.  :shock:

DeWitte

koop die zelf maar, 1 benz is voorlopig voldoende op de oprit. Nee zo'n Segway wil ik wel, alleen die 2e hands prijzen vind ik nogal duur, da's het enige dat me nu ff weerhoudt. Wat Toledo zegt> mss een quad? (ook voor mijn dochter?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

SuzukiLimburg

Tja, daar heb je hier dus weinig aan, tenzij je er mee de Geul op wil gaan.
Doe mij dan deze maar:

http://www.youtube.com/watch?v=Nq8Fn55axd4&feature=fvw

Je rijdt er mee naar het grindgat en gaat daar lekker varen en da rijdt je weer terug naar huis  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 25 augustus, 2010, 16:27:36
Tja, daar heb je hier dus weinig aan, tenzij je er mee de Geul op wil gaan.
Doe mij dan deze maar:

http://www.youtube.com/watch?v=Nq8Fn55axd4&feature=fvw

Je rijdt er mee naar het grindgat en gaat daar lekker varen en da rijdt je weer terug naar huis  :yes6rs:

En een stuk beter dan de segway.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

voor dat visje en die quad heb je wel een vaarbewijs nodig :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Met die quad niet. Als de waterpolitie je wil aanhouden, klap je de wielen uit en rij je het land op  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 25 augustus, 2010, 20:32:42
voor dat visje en die quad heb je wel een vaarbewijs nodig :oops:

Geen probleem, heb ik al jaren in bezit, nog voor het echt verplicht werd. :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.