21 November 2010 - "Sons Of Anarchy op RTL 7

Gestart door HD4ever, 13 november, 2010, 13:13:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

(tekst van www.brekend-nieuws.nl )

'Sons Of Anarchy' is een nieuwe serie over een beruchte Californische motorbende, de Sons Of Anarchy Motorcycle Club Redwood Original of SAMCRO en degenen die de serie hebben gezien zijn laaiend enthousiast. 'Beter dan de Sopranos' belooft men in de trailer. Hoofddoel van deze bikers is het beschermen van hun afgelegen dorpje Charming tegen drugsdealers, hebzuchtige projectontwikkelaars en overijverige politieagenten. Al kan je deze outlaws moeilijk bestempelen als nobele weldoeners. De leden van SAMCRO schuwen geen geweld en doen er alles aan om hun bloeiende handel in illegale wapens veilig te stellen. Charlie Hunnam speelt de rol van Jackson 'Jax' Teller, de jonge vice-voorzitter van de Sons Of Anarchy. Zijn liefde voor het broederschap staat echter in schril contrast met zijn steeds grotere afkeer voor de wetteloosheid die er binnen de bende heerst. Na de break de video.


Jackson 'Jax' Teller is vice-voorzitter van de Sons Of Anarchy Motorcycle Club Redwood Original, een Californische motorbende. Wanneer de Mayans - een rivaliserende bende - de geheime wapenopslagplaats van de Sons Of Anarchy leegrooft en in brand steekt, brengen Jax en zijn makkers alles in gereedheid om wraak te nemen op de daders. Ook op persoonlijk vlak kampt Jax met zware problemen : zijn zwangere, drugsverslaafde ex-vrouw Wendy wordt in het ziekenhuis opgenomen met een overdosis, waardoor hun zoon Abel tien weken te vroeg wordt geboren. Zijn overlevingskansen worden op nauwelijks twintig procent geschat.

DVD trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=v_XFvVjaKrw



grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

HI folks,

Deze week op TV:

Donderdag 18 November.
RTL 7 om 20:30 uur.
De bikermovie 'Ghostrider'.

Donderdag 18 November.
RTL7 om 22:35 uur.
De bikermovie 'Hell ride'.


grtz HD4ever!  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

En Sons of Anarchy komt vanaf 21 november op de tv.
Als ik het goed heb ook op RTL 7.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 14 november, 2010, 20:51:29
En Sons of Anarchy komt vanaf 21 november op de tv.
Als ik het goed heb ook op RTL 7.

Inderdaad is dat de titel van dit topic -->   ( 21 November 2010 - "Sons Of Anarchy op RTL 7 )  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 14 november, 2010, 21:01:52
Citaat van: QuattroFrits op 14 november, 2010, 20:51:29
En Sons of Anarchy komt vanaf 21 november op de tv.
Als ik het goed heb ook op RTL 7.

Inderdaad is dat de titel van dit topic -->   ( 21 November 2010 - "Sons Of Anarchy op RTL 7 )  :mrgreen:

:lol: Sorry, had ik dus niet zo ver gelezen, zag alleen het filmpje over de dvd trailer.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.