Windows Live Messenger

Gestart door DeWitte, 21 oktober, 2010, 18:23:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

voorheen MSN, gebruikt dat nog iemand? :dunno: ??? ikke zelf ook nog maar sporadisch, geef het eerlijk toe.

Mja mss met de lange/donkere/koude avonden in het verschiet wellicht handig om elkaar snel te spreken? :yes6rs:

voeg mijn adres (in mijn profiel) gerust toe :yes6rs:

wat jij? ;) of ook, en u?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik heb wel een adres op MSN...maar ik gebruk het zelden. idd mischien eens op een koude winteravond  :cool:
Mij mag je/u ook toevoegen.... ow ja, geen e-mail naar dat adres sturen want dat komt nooit meeraan.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

gebruik het niet heb telefoon met google talk erop is hetzelfde ongeveer en dat gebruik ik zelden dus op de pc heb ik msn helemaal verwijderd mailtje sturen werk even goed krijg ik ook meteen binnen op de phone
KTM SMT 2011

Timeeh

Ik hang ook nog zelden de msn-slet uit. Ik ben wel vaak aangemeld maar sta dan offline.
Zal jullie maar ns toevoege!  :mrgreen:

Yvil


B-Witch

msn gebruik ik veel, maar ik beperk me tot mensen waar ik echt iets mee op heb.  :yes6rs:
Krijg anders te veel gezever van anderen over me heen, waar ik niks mee ben.
You may own the bike, but the bike possesses you.