Hoofdmenu

Hillclimbers dropping

Gestart door De Sjeng, 23 oktober, 2010, 20:10:17

Vorige topic - Volgende topic

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 november, 2010, 12:21:07
Mag de hond eigenlijk mee het clubhuis in? Anders kan die natuurlijk niet mee en dat betekent dat of ik of de vrouw thuis moet blijven.

Gaat dit over mij ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Volgens mij ging diit niet over jou Frits, of sta je onderweg ook aan elke lantaarnpaal te snuffelen en te bez**ken, want dan duurt het wel langer dan 2 uur :-X
Ik kan helaas niet mee  :( , feestje van de baas in Echt bij Senzo :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Gisteren hebben wij(organisatie) de dropping gelopen, Leuk!!! :yes6rs: , maar gezien het extreme weer wel tot mijn knieen in het water/pratch gelopen. Desalniet te min, lol gehad.
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 14 november, 2010, 08:13:39
Gisteren hebben wij de dropping gelopen, Leuk!!! :yes6rs: , maar gezien het extreme weer wel tot mijn knieen in het water/pratch gelopen. Desalniet te min, lol gehad.

Dacht ik toch echt dat die dropping pas op 27 november zou zijn.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Haha ik verschrok me kapot. Ik dacht ook dat we m gemist hadden!  :mrgreen:

DeWitte

Gisteren hebben wij(organisatie) de dropping gelopen, Leuk!!! :yes6rs: , maar gezien het extreme weer wel tot mijn knieen in het water/pratch gelopen. Desalniet te min, lol gehad.

komop, licht een tipje vd sluier op? monsters, spoken of naksche wiever onderweg?  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 18 november, 2010, 13:37:01

komop, licht een tipje vd sluier op?  naksche wiever onderweg?  :mrgreen:

Dan moet jij  toch je kleren uit doen  :mrgreen: , Nee gewoon het feit dat je in een groepje loopt in combinatie met de opdrachten. Extra was dat wij in de extreme regen liepen, had ook wel iets. :yes6rs:
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Weersverwachtingen voor zaterdag zijn goed!! wel fris, maar jullie zullen het toch niet koud hebben.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Hoeveel inschrijvingen zijn er?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 24 november, 2010, 07:45:50
Hoeveel inschrijvingen zijn er?

Geen idee?? komen ook altijd groepen spontaan zonder aanmelding. Maar de verwachting is, dat het er véél zullen zijn.
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 09 november, 2010, 18:03:15
met hoeveel zijn we op dit moment?
ron met 3
rik met 2
tim met 2
gaston met 2
frits met 2
Ikke met 3
nog iemand? anders aanmelden met 14 mfl -ers
rond 18:15uur friete kuje in Klimmen met z'n allen t/o kerk (is dat wat?)

Moet effe kijken of ik ook rond die tijd daar kan zijn?
God Forgives, I Don't

Timeeh

Citaat van: De Sjeng op 24 november, 2010, 11:20:09
Citaat van: Dwars® op 09 november, 2010, 18:03:15
met hoeveel zijn we op dit moment?
ron met 3
rik met 2
tim met 2
gaston met 2
frits met 2
Ikke met 3
nog iemand? anders aanmelden met 14 mfl -ers
rond 18:15uur friete kuje in Klimmen met z'n allen t/o kerk (is dat wat?)

Moet effe kijken of ik ook rond die tijd daar kan zijn?

We verwachten toch wel dat jij ons met open armen ontvangt!  :lol:

DeWitte

denk iig aan een sjaal/muts/handschoenen, ut wordt maar 0 graden morgenavond om 19uur. :shock:

Mounty

...en oorwarmers  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009