"Motor" camera

Gestart door Timeeh, 01 november, 2010, 16:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 12 december, 2010, 21:14:10
Citaat van: YZF_Ron op 12 december, 2010, 20:59:07
jammer genoeg werkt mijn camera niet... :shock:

:shock: Wat zeg je me nou ??  :shock:

tja...vanalles geprobeert..maar helaas wil hij niet opladen, niet langer dan 4 sec. opnemen en hangt constant vast... Goed voor de prullebak denk ik.. :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik heb nog geen tijd gehad en nog geen micro-sd om um uit te proberen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ik geloof dat iedereen inmiddels is voor zien he  :mrgreen:
Hij staat nu in ieder geval weer op ibood.nl:

"Veho Muvi Pro Micro DV Camcorder met Extreme Sports Pack en 4GB Micro SD Kaart"
voor €49,95. Daar komt dan wel nog €5.95 verzendkosten bij.

Just So You Know ;)

SuzukiLimburg

Hahaha, ik wilde net ook al laten weten dat hij weer op Ibood is. Tot 12 uur vanavond te bestellen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Zit hetzelfde bij als wat 'wij' erbij hebben gekregen  :lol:

@ Ron, word geregeld ;)

De Sjeng

Heb hem vanochtend eens geprobeerd, op de straat gericht en gewoon laten draaien. Hij hield er na 60 minuut mee op.(weet wel niet of hij helemaal vol was) 4gb gebruikt(van de 16)
God Forgives, I Don't

Joker

Kan je dat ding ook direct op de TV afspelen ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 13 december, 2010, 17:49:50
Kan je dat ding ook direct op de TV afspelen ?

Als de TV dik genoeg is wel, anders valt dat ding er van af.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: Joker op 13 december, 2010, 17:49:50
Kan je dat ding ook direct op de TV afspelen ?

nope...tenzij je tv usb support heeft natuurlijk en filmpjes en fotoś kan lezen vanaf de usb..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

OK bedankt. ik heb nl nog een ouwe TV zonder usb.  :(
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Citaat van: Joker op 13 december, 2010, 18:19:03
OK bedankt. ik heb nl nog een ouwe TV zonder usb.  :(
Ik denk dat dat wel voor de meesten onder ons geldt. USB in de TV is nog vrij nieuw.
Heb ik ook niet en hoef het ook niet. Filmpjes op de Laptop werkt ook prima.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

#71
nou, 2 van de 5 tv's hier in huis hebben wel een usb aansluiting om een usb stick op aan te sluiten om filmpjes en fotoś te bekijken...ene van die twee heeft alleen geen software aan boord om dit uit te voeren. software (firmware) is ook niet zomaar te vervangen..

ow ,a de nieuwste tv is twee jaar oud ongeveer..

Ik heb mijn mediaplayer via het netwerk gekoppelt aan onze computers en we sturen zo de fotoś en filmpjes naar de player waarna we ze via de player weer op de tv kunnen bekijken...ook dvd's etc..Dus binnenhalen op de computer vanaf je camera of internet en versturen naar de player of meteen laten opslaan op de player. Dan de tv aan en kijken maar... Helaas kan de Mediaplayer van mij niet streamen wat betekent dat je een filpje rechtstreeks vanaf je computer op de tv zou kunnen kijken...maar kerst is nog niet geweest  :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Ik heb het bij een vriend van me gezien. TV met usb aansluiting
werkt prechtig. stick er in en kijken maar. is toch mooier dan op laptop vind ik
zeker als je met een paar man terug wilt kijken
Normaal sneuvelt bij ons de tv om de drie jaar. maar dit kreng speelt al 5 jaar ha ha
en zolang die het doet komt er geen nieuwe
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Citaat van: Joker op 14 december, 2010, 14:04:34

Normaal sneuvelt bij ons de tv om de drie jaar. maar dit kreng speelt al 5 jaar ha ha
en zolang die het doet komt er geen nieuwe


wij hadden ook een tv die het maar bleef doen en ik wilde toch een andere.....heb ik zelf "iets" gedaan waardoor hij wel eens slecht beeld gaf..toen kwam er toch een nieuwe  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Oei Ron. jij bent echt slecht haha  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.