Hoofdmenu

intermot nieuws

Gestart door DeWitte, 06 oktober, 2010, 13:55:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ut zal geen duitse zijn geweest? die hebben allemaal vd dikke reten :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ut was unne kolnse dame want ze gaf me antword in het duits plat toen ik vroeg of ze lief wou lachen
KTM SMT 2011

DeWitte

ah Gassie, ouwe charmeur  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ja, die heeft zich daar misdragen de puber!  :mrgreen:

DeWitte

wij zullen aan ms Gassie niks doorvertelle wa?

ik zwijg voor een krat pils :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

helaas ze zit net de foto,s te bekijken en te luisteren naar mijn sterke verhalen  :yawn: :shock:
KTM SMT 2011

Desmo-devil

Citaat van: Timeeh op 11 oktober, 2010, 21:04:40
Onze intermot:




Ik heb ook zo een .................................................... t shirt :mrgreen:

SuzukiLimburg

Citaat van: Desmo-devil op 15 oktober, 2010, 11:21:29
Citaat van: Timeeh op 11 oktober, 2010, 21:04:40
Onze intermot:




Ik heb ook zo een .................................................... t shirt :mrgreen:

Het gaat niet om uiterlijk (van dat T-shirt), het gaat om wat er in zit. Dat zeggen ze toch altijd zo...?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

 :schater: :schater: yep het innerlijke telt alleen voor ons mannen
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Dwars® op 06 oktober, 2010, 13:58:15
Horex

Op de Intermot in Keulen vond de wederopstanding van het historische merk Horex plaats. Met hun nieuwe VR6 blok, een 1218cc 15º V6 met één cilinderkop, mét compressor hoopt het Duitse merk weer wat van haar oude glorie terug te krijgen. De Horex V6 haalt tussen de 175 en 200pk aan vermogen uit de indrukwekkende krachtbron. Het blok hangt in een aluminium frame en het rijwielgedeelte wordt vervolgens afgemaakt met een eenzijdige swingarm en een dikke 50mm upsidedown voorvork. Verder kreeg het Duitse meesterwerkje tandriem aandrijven en radiale remmen met ABS mee.

http://www.youtube.com/watch?v=4DIdD56b4HU
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away