Bezopen motorfiets creatie's

Gestart door Busaberke, 28 oktober, 2005, 07:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

nea dit dan? :?  :shock:  :cry: da vilt dich ooch nieks mie in :roll:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Deze Suzuki 650 en Honda 450 zijn roadlegal creaties van vliegmachien kunstemaker Greg Inkmann. :shock: http://www.biplaneventures.com/


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

Zo iets heb ik een paar jaar geleden gezien op de nurburgring. best grappig om te zien. Eerst rijd hij een stukje dan remt hij en maakt zo een koprol. Er reed daar ook een unimog met zo'n beugel rond
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

dan goan de lempkes aon  :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

dan hoef je niet meer naar voren te kijken, ze zien je wel aankomen :oops:
maar de voertuigen achter moet je goed in de gaten houden, gelukkig zitten er spiegeltjes op dat lelijke ding 8)  8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

crazy j

eey dwars dat ding waar jij een foto van gepost heb
zag ik gister tijdens de voorbeschouwing van de moto gp achter in beeld langs komen  :P  
weten we meteen waar dat ding vandaan komt 8)
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo

Gisteren was ik met vrouw en dochter naar Zoo-Parc in Overloon geweest, kom ik terug bij m'n auto staat deze creatie achter me geparkeerd





BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

amai..das ne GS1000 toch?

Laot dat de sjeele maar neet zeen..krig dae dalik auch nog van die plannen..miljaar!

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"amai..das ne GS1000 toch?

Laot dat de sjeele maar neet zeen..krig dae dalik auch nog van die plannen..miljaar!

lasscht dea dalijk dea Porsche nog aan da hok :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Heeft Ducati plannen voor Dakar??? :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away