Bezopen motorfiets creatie's

Gestart door Busaberke, 28 oktober, 2005, 07:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

What's in a name :rofl: Build by west-coast choppers :thatsgay: The VTX cafe-racer :shutup:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

op de kleursteling, en waarschijnlijk gewicht en pk's na helemaal mijn ding  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

de basis is een GSXR 1000: nu met luchtvering en langere achterbrug annex benzinetank :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"de basis is een GSXR 1000: nu met luchtvering en langere achterbrug annex benzinetank :shock:

pfffffff ......  :thatsgay:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

remmen zal ie als de bste met zulke schijven...en de aandrijving..is het een ketting of snaar ? zie ik net niet goed genoeg. Flinke overbrenging iig(in ieder geval)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

nw brommert voor sjeelski :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

En uitlaten zijn per dozijn goedkoper :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

straalaandrijving gewenst ?? :?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

deze wil ik voor woon-werk :twisted:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"deze wil ik voor woon-werk :twisted:


ja ik ook dan kunnen we al die bellende teven van de weg afschieten :rofl:  :thumbsup:
Smells like rubber

Desmo-devil

Cool die camouflage banden !

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Cool die camouflage banden !

zou je die ook eerst met een schuurpapiertje moeten opruwen voor dat je er de weg mee op kan? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Smells like rubber

WhomBom

ik vraag me af of die gespoten zijn, of echt zo zijn. Ik had laatst ergens een site gevonden waar je echt gekleurde banden kon bestellen, dus echt rode, witte, gele, blauwe.... noem maar op.  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"ik vraag me af of die gespoten zijn, of echt zo zijn. Ik had laatst ergens een site gevonden waar je echt gekleurde banden kon bestellen, dus echt rode, witte, gele, blauwe.... noem maar op.  :shock:

bij de piccies van Schmetzke van de intermot 2006 staat ook een Yamaha met witte bandejes
Smells like rubber

May Day

Dat van die gekleurde banden is 'oud nieuws'. Bestaan al een jaar of 3. Zijn oude banden met een nieuwe gekleurde rubberlaag erop.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober