Bezopen motorfiets creatie's

Gestart door Busaberke, 28 oktober, 2005, 07:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Steefke™







volgens mij zien ze ze vliegen :-X
Smells like rubber

Steefke™

Smells like rubber

Mounty

was da ? een shadow met race kuip ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

 :shock: 1000pk estebleef 8.2 V8 supercharged :shock: ne Busa is voor mietjes dus wa  :mrgreen:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Deze is het topic echt waardig, fijne rij-motor, hierop krijg je zeker geen kouwe armpjes, volgens mij moet je een soort van asbest jas aantrekken en dan nog brandt je weg, letterlijk en figuurlijk :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Die anderen met zo'n blok zijn toch allemaal tractoren? :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

karz



Zonder die flammen troep vind ik 'm best  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Te gek voor woorden, wat een minachting voor dat superieure merk :oops: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Desmo-devil

Citaat van: karz op 31 oktober, 2007, 10:51:17


Zonder die flammen troep vind ik 'm best  :yes6rs:

Moet je id van houden , maar deze vlammen "leven" wel. Die zijn echt wel door een
geweldige spuiter gemaakt. Er zijn veel mensen die beweren dat ze vlammen kunnen spuiten,
deze kan het echt.

DeWitte

die toyota-uitlaten vin ik spuuglelijk, die vlammen ook, da kontje is ook nie af, dus die hele brommert kan me nie bekoren  :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#238
 :shock:


DeWitte

een V max trike of zoe get  :shock: :-X

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away