Motorforumleden zijn sukkels?

Gestart door DeWitte, 20 november, 2010, 06:49:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ik heb destijds die uitzending gezien en wist eigenlijk al dat het wel mag.
Dat het ook mag als het een fietsstrook is was wel even nieuw voor mij.
Ik zie die paaltjes en verhogingen gewoon als een opstakel wat op de weg ligt en rij daar aan voorbij waar het kan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

leo is zelfs gewoon lid van het forum en deed regelmatig mee aan bepaalde discussies
tot bekend werd dat hij het was en daarna heeft ie zijn account niet meer gebruikt,
maar hij leest wel nog mee want bepaalde discussies wat er op het forum gaan met vragen komen later vaker in de show terecht
een programma wat ik 100xliever kijk dan wegmisbruikers
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 20 november, 2010, 09:53:51
een programma wat ik 100xliever kijk dan wegmisbruikers

:worship-cool:  :yes6rs:  :worship-cool:  :yes6rs:

Helemaal mee eens.
Ik kijk ook wegmisbruikers, een echt sensatie programma.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

tja, wegmisbruikers is gebaseerd op sensatie, Blik op de weg krijg je tenminste nog bruikbare info..
Let wel op bij die fietsstroken, fietspad mag je niet op, een sugestiestrook wel...in de praktijk meestal te zien aan een doorgestrokken streep of de stippellijn...en wat betreft het filerijden: eerst was het gedoogd, mocht eigenlijk niet maar werd door de vingers gezien omdat het de verkeerstroom gunstig beinvloede...later is het ietwat veranderd en sindsdien mag het gewoon...Ook hier gelden bepaalde regels voor zoals een maximum verschil van snelheid etc...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 20 november, 2010, 09:58:50
Let wel op bij die fietsstroken, fietspad mag je niet op, een sugestiestrook wel...in de praktijk meestal te zien aan een doorgestrokken streep of de stippellijn...

Als het een stippellijn is mag je er gewoon op. (Kijk bij veel 60km wegen)
Een doorgetrokken streep mag je nooit overheen. (ik zal er bij z.g. spitsstroken dus ook niet overheen gaan, gewoonweg "het mag wel of het mag niet" en geen uitzonderingen.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.