Sommige overvallers leren het ook nooit !!!

Gestart door HD4ever, 02 december, 2010, 15:42:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever


Overvaller te grazen genomen !!  :schater:

Van onze correspondent. Bron Telegraaf !

IJMUIDEN -  Bij een overval op een Harley Davidsonshop Heavy Duty Bikes ( http://www.heavyduty.nl/ ) in IJmuiden is vanmorgen de overvaller zwaar gewond geraakt. De man drong omstreeks kwart over tien het pand binnen waar hij twee medewerkers tegen het lijf liep. Die aarzelde geen moment en namen de indringer hardhandig te grazen.

De overvaller is volgens de politie met forse verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis, nadat hij ter plaatse door een traumateam was behandeld. In IJmuiden gaat het verhaal dat het slachtoffer van Engelse afkomst is. "Het is geen lieverdje," aldus een bekende die het niet al te slim noemt dat de man uitgerekend de Harley Davidsonshop wilde overvallen.

De medewerkers van de shop worden op dit moment verhoord. "We willen eerst in kaart brengen wat er precies is gebeurd," aldus een zegsvrouw van de politie.


Ruige verkoops methoden daar in ijmuiden !! :rofl:


grtz HD4ever !

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Ze hadden hem gewoon ergens moeten dumpen om vervolging van de verkopers zelf te voorkomen.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

#2
Een harley shop overvallen dan nog, maar dan ook nog een shop overvallen van de angels  :yes6rs: Hij heeft geluk dat hij het kan navertellen.
God Forgives, I Don't

DeWitte

ik twijfel aan de ware toedracht van dit verhaal of ben ik de enige?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Steefke™

tis schijnbaar ook op het nieuws geweest heb ik gehoord  :yes6rs:
Smells like rubber