Hoofdmenu

Suzuki GSR 400

Gestart door Herr Tod, 28 oktober, 2005, 18:16:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Kijk kijk kijk... Zelfs Suzuki gaat mee in de trend die seatpipes heet.

Herr Tod

Stiekem hoop ik dat het bij een motor show blijft :P Anders heb ik straks niet de coolste 8) 400 :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Stiekem hoop ik dat het bij een motor show blijft :P Anders heb ik straks niet de coolste 8) 400 :lol:

En welke 400 heb je dan. :?:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Bandit 400 :)

Ok. Waarom een 400? Rookie :?:

Herr Tod

Yep... maar hij gaat niet de verkoop in. Ik denk dat ie promotie krijgt tot circuitfiets, met de nodige aanpassingen. Kwa vermogen zal die uiteindelijk niet onderdoen voor een 600. Ik ben wel erg benieuwd naar het blok van die GSR 400. Dit soort 400's hebben allemaal rond de 60 - 65 pk en daar is nog geen fabrikant overheen gegaan.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Yep... maar hij gaat niet de verkoop in. Ik denk dat ie promotie krijgt tot circuitfiets, met de nodige aanpassingen. Kwa vermogen zal die uiteindelijk niet onderdoen voor een 600. Ik ben wel erg benieuwd naar het blok van die GSR 400. Dit soort 400's hebben allemaal rond de 60 - 65 pk en daar is nog geen fabrikant overheen gegaan.

Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:


Het is een Duitser toch  :shutup:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:


Het is een Duitser toch  :shutup:

Hmmmmm...... :banghead4rv:  :banghead4rv:

Dan begrijp ik Motor Forum LIMBURG niet...... 8)

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:


Het is een Duitser toch  :shutup:

Hmmmmm...... :banghead4rv:  :banghead4rv:

Dan begrijp ik Motor Forum LIMBURG niet...... 8)


Motor bedoel ik  :lol:
Proud on the South  

Herr Tod

Kenteken blijft. Is een duur kenteken aangezien de Bandit 400 in Nederland niet als 25 KW bestaat, maar deze wel :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Kenteken blijft. Is een duur kenteken aangezien de Bandit 400 in Nederland niet als 25 KW bestaat, maar deze wel :)

Dan zou ik er zeker niet het circuit mee op gaan. Je hebt een USP... :wink:

Hoe zit het met de grondspeling? Lijkt me niet geweldig on the track.

Herr Tod

Komt allemaal goed. GSXR voorkant (zelfde balhoofd), RGV achtervork. GSXR 400 oliepan en uitlaatbochten voor meer grondspeling om maar een paar dingen te noemen.

Wat bedoel je met USP?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Komt allemaal goed. GSXR voorkant (zelfde balhoofd), RGV achtervork. GSXR 400 oliepan en uitlaatbochten voor meer grondspeling om maar een paar dingen te noemen.

Wat bedoel je met USP?

LOL.... :lol:

Unique selling point..

Heb je die onderdelen dan op lager??