MFL nieuwjaarsborrel 2011

Gestart door SuzukiLimburg, 20 december, 2010, 14:41:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Beste forummers,

Na de succesvolle editie van 2010, willen we ook dit jaar weer een nieuwjaarsborrel organiseren.
Vooralsnog zit de organisatie te denken om dit op zaterdag 15 januari te organiseren.
Het plan is om eerst een uurtje te gaan bowlen, vervolgens een stevige hap te gaan eten bij de Griek (Delphi) en daarna eventueel nog nakletsen onder het genot van een drankje bij een van de vele kroegen.

Dit alles zal gaan plaatsvinden in Valkenburg.
De precieze invulling en tijden moeten nog even bekeken worden en zijn ook afhankelijk van beschikbaarheid van de locaties.
Ongeveer zal de planning er als volgt uitzien:
18.00u - 19.00u Bowlen
19.30u - 21.00u Grieken
21.30u - xx.xx   Naborrelen

Graag willen we weten wie er mee willen gaan zodat wij hier rekening mee kunnen houden met reserveren van bowlingbanen en restaurant. De organisatie stelt voor om bij de Griek een gemengde schotel te laten voorbereiden. Zo is er voor ieder wat wils en blijven de kosten redelijk beperkt en kunnen we het een beetje betaalbaar houden voor iedereen.

Wie hebben zich al allemaal aangemeld:
SuzukiLimburg + Suzukibabe
Dwars
YZFRon + Ms. YZFRon
QuattroFrits + Ms. QuattroFrits
Motzipaldy
Joker + Ms. Joker
Crash B + Ms. Crash B to be
Steefke
SuzukiGirl...?

Kom op mensen, meld je aan en onthoud dat je geen hoge postcount hoeft te hebben om mee te mogen met dit gezellige gezelschap.

Met vriendelijke groet,
De feestommissie
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Gassie

de misses gaat ook mee (om te rijden natuurlijk) :yes6rs:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Ik wil ook wel mee maar ik weet niet of dat mag van mijn mammie.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Wel dus samen met mijn andere helft.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Ik eet en drink wel  :mrgreen: maar bowlen laat ik aan jongeren  :-X
Leeuwin is aan het slapen en ik durf haar niet waker maken  :oops: Morgen vraag ik haar of ze mee gaan  ;)
Proud on the South  

Timeeh

Voor ons is t nog niet 100% zeker. Wanneer moet de reservering uiterlijk binnen zijn?  :lol:

SuzukiLimburg

Citaat van: Timeeh op 21 december, 2010, 07:45:42
Voor ons is t nog niet 100% zeker. Wanneer moet de reservering uiterlijk binnen zijn?  :lol:

16 januari
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Maar nu even serieus, de reserveringen uiteraard graag zsm doorgeven, want ik moet natuurlijk gaan reserveren en dan is het wel handig als ik ongeveer een aantal weet. Met 8 mensen kun je overal zo naar toe, maar met 25 man moet je toch al net iets meer regelen en langer van te voren reserveren. Ik ga laten we zeggen 5 januari alles reserveren dus dat is de sluitingsdatum voor inschrijving.

Dus kom op Tim en Ms. Tim, gewoon komen en alle andere dingen opzij zetten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

R-yen

Als we een oppas kunnen regelen gaan Liekje en ik ook mee :yes6rs:

Busaberke

Blowen en Grieken zijn niet zo mijn ding.
Wellicht dat ik kom naborrelen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Yvil

Citaat van: Busaberke op 21 december, 2010, 11:31:11
Blowen en Grieken zijn niet zo mijn ding.
Wellicht dat ik kom naborrelen.


Wat Blowen???  :shock: Count me in hahahaha  ;)

Nu ff serieus... Ik ben van de partij (met aanhang :yes6rs:)
Dus Yvil -> 2 personen

Tot de 15e!!

DeWitte

 :cool:


weet iemand nog een "blind date" voor CrashBandicoot? die is naarstig op zoek naar ne ruige vrijgezelle motard voor die avond :mrgreen: 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: Dwars® op 21 december, 2010, 13:14:41
weet iemand nog een "blind date" voor CrashBandicoot? die is naarstig op zoek naar ne ruige vrijgezelle motard voor die avond :mrgreen: 

Is Crazy J niet ook vrijgezel...?
We kunnen ze of aan elkaar koppelen of we moeten 2 vrijgezelle dames vinden!

Ik heb in ieder geval het lijstje bijgewerkt in de beginpost en het gaat goed met de aanmeldingen, maar er kunnen nog veel meer mensen bij, dus blijven aanmelden.
Ook als je niet van bowlen en blowen houdt, dan kun je toch gewoon komen. Het is maar voor de gezelligheid mensen, het bowlen is bijzaak en om de sterke praatjes te stimuleren. Naborrelen is uiteraard voor eenieder vrij, maar dat benodigd geen aanmelding vooraf.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!