MFL nieuwjaarsborrel 2011

Gestart door SuzukiLimburg, 20 december, 2010, 14:41:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Crazy J heeft ook verkering inmiddels
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Citaat van: Motzippaldy op 20 december, 2010, 20:55:54
Ik eet en drink wel  :mrgreen: maar bowlen laat ik aan jongeren  :-X

:stupid:

Wij houden de score wel bij :mrgreen:

Zet me maar er bij, eten en naborrelen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

zoals eerder aangegeven: ik kom ook...en mijn misses komt ook mee. Maar beide hebben we een grote hekel aan bowlen dus dat slaan we over.

Het voorstel om een grote schotel te pakken bij de griek vind ik en mijn vrouw wat minder...iedereen kan toch pakken wat ie wil en naar eigen beurs of nie ? Onze ervaring met een grote groep en één schotel zijn niet zo goed ..vandaar.
Maar uiteraard willen we ook geen spelbreker zijn dus als jullie dit willen dan vinden wij het ook oke...

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ron, ik respecteer (en betreur) jouw ervaring met een groepsschotel, maar vaak is het nu eenmaal zo dat een kleiner restaurant niet direct zit te wachten op een groep van 25 mensen die allemaal apart gaan bestellen en wel hun eten tegelijk verwachten. Dat is nu eenmaal lastig. Als je zo'n schotel pakt dan is er normaal gesproken van alles wat, dus ook altijd voor ieder wat wils.

Maar uiteraard is het niet verplicht om dit te doen, de meeste stemmen gelden en het was slechts een idee van mij omdat mij dit het meest praktisch leek. Ik kan jullie wel garanderen dat ik bij deze Griek nog nooit iets tekort ben gekomen, maar ik ben er dan ook nog nooit met een groep van 20 of 25 man gaan eten.

Dus laat maar horen waar eenieders voorkeur naar uitgaat, groepsschotel of individueel bestellen. Mij maakt het niks uit, ik vind het allemaal even lekker en mij maken de kosten ook niet zoveel uit.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Nou, als mijn mening telt als iemand die nog helemaal niet heeft bevestigd dat ie meegaat.
De Misses die zal niet meedoen aan ngrote schotel. Want die eet bij de Griek meestal een voorgerecht oid.

Maarja, wie ben ik  :mrgreen:

DeWitte

ons maakt het niet uit, zolang het maar veel is :mrgreen:

off-topic
vroegah had ik een baas die zei als we chinees haalden in de weekenddienst> zeg maar tegen die spleetogen dat het niet lekker hoeft te zijn, als het maar veel is
:schater: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 22 december, 2010, 12:00:13
ons maakt het niet uit, zolang het maar veel is :mrgreen:


:stupid:  :behindsofa:
Proud on the South  

QuattroFrits

Er zullen op een groepsschotel dingen liggen die je lekker vind en ook dingen die je niet wil hebben, hoe moet je dat dan verdelen ?
Als het dus aan mij ligt wordt het individueel bestellen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

ik ga ook voor zelf bestellen omdat delphi niet een klein restaurant is en ik bij de andere griek ook al met meerder mensen heb gegeten
KTM SMT 2011

Joker

Wij gaan ook graag mee. Joker en Mw. Joker
Hoe we gaan bestellen individueel of als groep maakt ons niet uit  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Ok, aangezien sommigen individueel willen bestellen en het anderen niets uit maakt, stel ik voor om dan toch allemaal individueel te bestellen.
Zoals gezegd maakt het mij niets uit maar het leek mij handiger en mijn ervaring is dat niemand iets te kort komt en er aan het einde zelfs nog een hoop overblijft.
Ik zal dan bij de reservering erbij vermelden dat we individueel willen bestellen (en ook afrekenen). Dan kan ieder zijn eigen ding doen en het zo duur of goedkoop maken als hij/zij wil.

Nog meer mensen die graag meewillen? Meld je dan snel aan!

Hierbij ook nog even de link naar Delphi voor de menukaart en overige info http://www.delphi-valkenburg.nl/menu.aspx
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Net gastenboek gelezen van die griek.....  :roll: lekker daar  :-X
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

DELFI...paar keer geweest en altijd lekker en voldoende geweest op de keren na dat we een groepsschotel gepakt hadden... Verschil van smaak heb je altijd...Die andere griek in valkenburg..daar ga ik nooit meer heen  :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: YZF_Ron op 23 december, 2010, 13:49:12
DELFI...paar keer geweest en altijd lekker en voldoende geweest op de keren na dat we een groepsschotel gepakt hadden... Verschil van smaak heb je altijd...Die andere griek in valkenburg..daar ga ik nooit meer heen  :-X
Ron welke andere bedoel je dan ik bedoel dionysos kom er al jaren en altijd heel tevreden over het eten
die in de grotestraat daar kom ik niet meer is de missen toen kotsziek van geweest en we waren toen niet de enige die avond
KTM SMT 2011