MFL nieuwjaarsborrel 2011

Gestart door SuzukiLimburg, 20 december, 2010, 14:41:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Citaat van: Steefke™ op 08 januari, 2011, 17:58:40
Mien complimenten  :thumbsup: dat hubste good geregeld  :yes6rs:

Dat moste nog mer effe aafwachte  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Vanwege dat onze dochter Prinses Carnaval is geworden hebben wij de 15e verplichtingen, mijn vrouw kan niet mee. We kregen het programma voor Ellen net pas vandaar. Ik kom wel, maar wel later> dus alleen grieken en naborrelen alleen dea Dweersche :mrgreen: en helaas geen bowlen.

ow ja, ik zoek nog een taxi terug die avond ? ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 10 januari, 2011, 14:44:57
Vanwege dat onze dochter Prinses Carnaval is geworden hebben wij de 15e verplichtingen, mijn vrouw kan niet mee. We kregen het programma voor Ellen net pas vandaar. Ik kom wel, maar wel later> dus alleen grieken en naborrelen alleen dea Dweersche :mrgreen: en helaas geen bowlen.

ow ja, ik zoek nog een taxi terug die avond ? ;)

Wij gaan ook alleen grieken en ff ene mee drinken..zal ook  niet veel meer als die ene worden....(mijn vrouw en ik zijn niet zo een kroegenlopers of zoepers..) Als je wil kun je meerijden...of je moet het al later willen maken.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Hey Hub
Mieng vrouw had jezaat dat wens doe nit dees kotse en piefe
in dur auto kans doe mit os tseruuk vaare  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ich pief en kots nooit went de vrouw in kwestie een bietje vaare kint  :mrgreen:

:worship-cool: Dank iig voor de aanbiedingen, ik zie dan wel die avond hoe lang ik blijf en met wie ik dan naar huus kan.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 10 januari, 2011, 17:12:05
ich pief en kots nooit went de vrouw in kwestie een bietje vaare kint  :mrgreen:

:worship-cool: Dank iig voor de aanbiedingen, ik zie dan wel die avond hoe lang ik blijf en met wie ik dan naar huus kan.

Ook bij me is genoeg plaats  :lol:
Proud on the South  

Gassie

ook wij moeten helaas afzeggen jammer genoeg kunnen we niet meegaan :evil: helaas volgende keer beter
KTM SMT 2011

Joker

Ik heb mijn dienst kunnen aanpassen
we zouden eerst niet mee gaan Bowlen maar dat lukt nu dus wel  :yes6rs:
Ik hoop dat de organisatie er nog wijs uit word  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Het bowlen is flexibel, dus dat is geen probleem. Ik heb 2 banen gehuurd en wie er mee doen, die doen mee en die wat niet mee willen doen die komen niet of kijken alleen toe onder het genot van een drankje.
Alleen met het eten heb ik natuurlijk wel een aantal personen doorgegeven, 18 om precies te zijn, en daar hebben zich al 2 mensen nu van af gemeld. Hopelijk volgen er niet nog meer last-minute afmeldingen, want anders hebben we dadelijk een tafel voor 18 en zitten we daar met 10 man.   :?
Maar goed, met 16 mensen is de groep nog steeds behoorlijk en het zal zeker gezellig worden.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Wij hebben iets minder nieuws gehad en het is nog ff onzeker of we komen  :?
Sorry, we vinden het al helemaal vervelend nu we de andere afmeldingen zien.
Ik zal vanavond even overleggen wat we doen en het uiterlijk morgen laten
weten.

Mijn excuses dat ik nu niet meer duidelijkheid kan bieden. Ik zou sowieso doorgeven
bij het restaurant dat er minder mensen komen. Hooguit ff wachten totdat je zeker
weet of je 2, 3 of 4 mensen minder hebt (met de andere 2 afmeldingen al mee
gerekend dan he).

Grt,
Y


Yvil

Sorry mensen, we gaan niet mee, volgende keer beter. Maak er een leuke avond van, groetjes Yvo.

SuzukiLimburg

Jammer dat er zich toch nog een hoop mensen afmelden. Straks maar even bellen met de Griek om te zeggen dat we ipv 18 maar met 13 mensen komen. Of als Nicole nog mee gaat dan zijn we met 14.
Voor het bowlen laat ik het gewoon staan op 2 banen, ondanks dat van de 13 een aantal mensen niet mee bowlen. Een bowlingbaan kost iets van 20 Euro dus als we met 8 mensen bowlen op 2 banen dan hebben we het over 5 Euro de man, dus dat lijkt me niet zo spannend.
En met 8 man op 1 baan is ook geen doen.

Mochten zich nog mensen bedenken om toch mee te gaan of om alsnog de vrouw/vriendin/minnares mee te nemen laat het dan vandaag nog weten. Het kan nog.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

wie gaat er nu precies mee? en wie gaat er daar van bowlen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 14 januari, 2011, 10:30:39
wie gaat er nu precies mee? en wie gaat er daar van bowlen?


Wij gaan met ons 2 en nemen ons kindje uit Wijlre mee   :mrgreen:
Proud on the South  

Joepie1958

Rick zie je mail

Joepie en Het Opperhoofd (laat het haar niet horen :D) gaan ook komen bowlen, kijken of de Griek iets heeft dat mijn vrouw lust en wat het met borrelen wordt dat zal nog moeten blijken

Ik zie jullie in Fauqemont au Gueulle :oops:
Dus........ 2 (twee) motorrijders erbij :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.