Hoofdmenu

Motorshow Hulsberg

Gestart door Road Racing Tonnie, 10 januari, 2011, 18:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Op 20 Maart is er een grote motorshow/beurs te Hulsberg, georganiseert door div motorzaken uit het Zuiden, De racehelden van weleer site is ook benadert, en we staan dus ook op de beurs, hebben van de organisatie alle speelruimte gekregen, om een stand in te richten met oude racers, tevens hadden ze graag Drikus Veer daarbij aanwezig, en als zijn gezondheid het toelaat (92 jaar) dan neem ik hem mee naar Hulsberg.
Ik (wij) hopen daar div MFL leden te ontmoeten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Tonny, alvast hartelijk welkom in mijn woonplaats en ik zal er zeker zijn, ook al moet ik de grote weg helemaal te voet oversteken.
Ik zal wel samen met Suzuki-Limburg komen, neef en plaatsgenoot.
Wij horen, of lezen wel verder over het hoe en waar en de rest zien we dan wel weer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Tja...is op de verjaardag van de jongste...maar ff met de hond gaan wandelen of zo..  :mrgreen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Leuk!  :worship-cool:

staat in m'n agenda genoteerd!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Als het kan ben ik er zeker bij met mijn straatgenoot en wellicht echtgenote.
Wel grappig dat ik als inwoner van Hulsberg dit juist van jou moet horen Tonnie  :roll:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Leuk Tonnie. Lijkt me een verrijking voor deze kleinschalige motorbeurs. Ben er wel eens geweest in het verleden en stelde helaas niet al te veel voor. Maar als jij er bent zal ik zeker ook weer eens een bezoekje brengen.

Steefke™

Ben afgelopen keer ook geweest viel enigzins tegen. Maar goed begin maar eens met zo iets te organiseren. Ik vind het toch niet gek wat ze doen.
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Tja, ik denk dat je er niet te veel van moet verwachten. Het is nu eenmaal geen Jaarbeurs locatie met gigantische hallen. Het zijn gewoon 3 sporthallen waar de regionale motorzaken proberen iets te organiseren en ik vond dat vorige keer best goed geslaagd.
Ik zie dit dan ook meer meer als een uitje waar je een middag omkrijgt en met bekenden kunt auwehoeren dan als een echte motorbeurs.
En een prettige bijkomstigheid is dat het op 5 minuten loopafstand is.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

we kunnen bij jou parkeren? (en koffie krijgen) of moeten we bij je buurman zijn? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 14 januari, 2011, 11:38:55
we kunnen bij jou parkeren? (en koffie krijgen) of moeten we bij je buurman zijn? :mrgreen:

en poepen kan dat ook nog  :lol:
of gaan we dan te ver  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 14 januari, 2011, 11:38:55
we kunnen bij jou parkeren? (en koffie krijgen) of moeten we bij je buurman zijn? :mrgreen:

Jullie kunnen ook bij mij parkeren, als je koffie wil hebben en we zijn nog niet naar de beurs dan zit er een bel aan de deur waar je op kunt drukken.
En bij mij is de koffie gratis.

Citaat van: BoxerQ op 14 januari, 2011, 16:25:40
en poepen kan dat ook nog  :lol:
of gaan we dan te ver  :mrgreen:


Als het helemaal niet anders zou kunnen, kan dat ook nog, maar in principe gaat dat veel te ver.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Jullie mogen allemaal bij mij voor de deur parkeren. Plek genoeg. Koffie heb ik meestal niet zo veel op voorraad...een Palmpje daarentegen is wel altijd mogelijk  :yes6rs:
Poepen mag ook, maar dan moet je het daarna wel zelf uit de tuin scheppen.  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Ze maken er echt iets moois van, we hebben ook een zeer prettig contact met de organisatie, we kunnen zelfs over 50 vierkante meter beschikken, die gevult zullen gaan worden, met div racers (50cc 500cc zijspannen o.a)
Alles aangekleedt, met div bekende raceoverall,s -helmen uit mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag 2 reclame zeildoeken ontvangen, die op de show te zien zullen zijn, tevens vandaag nog een toezegging gekregen, van een Suzuki TR 750 racer uit Duitsland, al met al een hele mooie verzameling inmiddels, dus to Zondag dan maar. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Tonny, tot zondag!  :D :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009