Alweer een test met BMW en ...

Gestart door rvs_gps, 18 november, 2005, 18:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rvs_gps

Je raadt het al. Duitse blad Motorrad heeft weer een vergelijkingstest gedaan met de BMW, de KTM, de Yahama , de Ducati en de Buel.
3x raden wie als beste uit de bus kwam :lol: De 1200GS

KTM werd 2e , Yahama 3e  en Buel laatste.

Bron: Motorrad  11-11-2005

Bakkertjedeeg

Citaat van: "rvs_gps"Je raadt het al. Duitse blad Motorrad heeft weer een vergelijkingstest gedaan met de BMW, de KTM, de Yahama , de Ducati en de Buel.
3x raden wie als beste uit de bus kwam :lol: De 1200GS

KTM werd 2e , Yahama 3e  en Buel laatste.

Bron: Motorrad  11-11-2005

Gok 1 Buell?
Gok 2 Yamaha?
Gok 3 KTM?

8)

Motzippaldy

Maar welke Yamaha kan vergelijken worden met GS   :shock:  :?  :?
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Maar welke Yamaha kan vergelijken worden met GS   :shock:  :?  :?

ja idd, wel ff wat meer info mneer vS. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

rvs_gps

De Yamaha TDM natuurlijk.  Opstappen en wegrijden zo zeiden ze dat in die test.

Ik heb het boekje maar vluchtig gelezen tijdens het sporten,  zal wel verdere info posten als ik die heb.

Overigens dacht ik dat ik de laatste was die de Motorrad gelezen had  :lol:
Rangvolgorde dus:

1 BMW 1200GS
2 KTM (weet even niet welk type) dacht de Adventure 990
3 Yamaha TDM
4 Ducati Multistrada
5 Buell Ulysses

Speedtwin

Had iemand dan iets anders verwacht................ :lol:  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"Had iemand dan iets anders verwacht................ :lol:  :lol:

heel eerlijk :wink: ligt toch aan je verwachtingspatroon; vele motortesten komen er nogal licht gekleurd uit; lijkt wel of ze gesponserd zijn?? :?

imo wel leuk om te lezen; maar tis toch vaak rekenen naar de uitkomst toe; verkapte reclamefoldertjes :? doe mij maar een blad als KickStart; vaak nog het geinigst geschreven :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Speedtwin"Had iemand dan iets anders verwacht................ :lol:  :lol:

heel eerlijk :wink: ligt toch aan je verwachtingspatroon; vele motortesten komen er nogal licht gekleurd uit; lijkt wel of ze gesponserd zijn?? :?

imo wel leuk om te lezen; maar tis toch vaak rekenen naar de uitkomst toe; verkapte reclamefoldertjes :? doe mij maar een blad als KickStart; vaak nog het geinigst geschreven :wink:

Dan heb je Performances Bikes nog niet gelezen. Die schrijven waar het op staat. Bij Kickstart vind ik ook alles overwegend positief. :jack: