pliessie enquete> gratis trainingsdag bij KLPD?

Gestart door DeWitte, 06 februari, 2011, 14:42:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

De verkeerspolitie van het KLPD is benieuwd naar uw ergernissen als motorrijder. Wilt je ook in aanmerking komen voor een trainingsdag, op je eigen motor, verzorgd door motorinstructeurs van het KLPD? Vul dan de enquete via onderstaande link in.

Uw motor moet op die dag wel all risk verzekerd zijn. De trainingsdagen zijn op zaterdag 26 maart of op zaterdag 2 april 2011.
http://www.politie.nl/KLPD/organisatieonderdelen/dienst_verkeerspolitie/enquete_ergernissen_motorrijders/
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Ik erger me alleen aan het KLPD, de rest kan ik ongestraft inhalen :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

ik zie echt meer dan 5 ergernissen....maar heb m wel ingevuld
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Kheb 'm 28x ingevuld en alleen ingevuld dat ik me erger aan inhalende vrachtauto's  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

sleurhutten stond er niet bij  :? want dat is imo utzelfde :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

#7
ik heb niets ingevuld, want alles waar KLPD bij staat wil ik niets mee te maken hebben. :evil: :overkill:

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2011, 10:43:44
sleurhutten stond er niet bij  :? want dat is imo utzelfde :yes6rs:

Ik denk het niet...

door de snelheidsbegrenzers is het onderlinge snelheidsverschil tussen vrachtwagens over het algemeen bijzonder klein, met zeer landurige inhaalacties en veel hinder voor het verkeer als gevolg.

Een caravanner wilt vanwege de turbulenties tijdens het inhalen zo kort als mogelijke naast een vrachtwagen rijden, en zal daarom normaliter ff extra gas geven en het verkeer nauwelijks hinderen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

ben ik niet met je eens, sleurhutters zijn in mijn optiek een groter gevaar op de weg. "camion-chauffeurs" hebben tenminste nog veel ervaring in het rijden met aanhangers en zitten nog met een (economisch) doel op de weg en hebben het ding onder controle. Dit in tegenstelling tot sleurhutters die 1 x per jaar in totaal 2-3 dagen maar onderweg zijn.  :roll:

Sleurhutters denken als gewone koekblikkers en vergeten heel vaak dat ze er nog wat achter hebben hangen :yes6rs:. Vooral op de duitse autobahnen zie je heel vaak inhaalactie's (van NL sleurhutters) waarbij je hart blijft stilstaan> op 1 driebaansweg is de linkerbaan helemaal verboden voor aanhangers, maar dat deert de meeste "ollanders" niet. Vandaar daar de bijnaam voor NL=Nur Links.

Ik charcheer uiteraard en ja met een k*tsnelheid/slakkengang andere/veel snellere koekblikkers/motorrijders de kont uithangen is gewoon ergelijk en zeker gevaarlijk, dat ben ik wel met je eens. ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Je hebt gelijk Dwars, er ligt gemiddeld maar 1  vrachtauto per dag op zijn kant op de Nederlandse snelwegen  :cry:

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2011, 12:12:20
ben ik niet met je eens, sleurhutters zijn in mijn optiek een groter gevaar op de weg. "camion-chauffeurs" hebben tenminste nog veel ervaring in het rijden met aanhangers en zitten nog met een (economisch) doel op de weg en hebben het ding onder controle. Dit in tegenstelling tot sleurhutters die 1 x per jaar in totaal 2-3 dagen maar onderweg zijn.  :roll:

Sleurhutters denken als gewone koekblikkers en vergeten heel vaak dat ze er nog wat achter hebben hangen :yes6rs:. Vooral op de duitse autobahnen zie je heel vaak inhaalactie's (van NL sleurhutters) waarbij je hart blijft stilstaan> op 1 driebaansweg is de linkerbaan helemaal verboden voor aanhangers, maar dat deert de meeste "ollanders" niet. Vandaar daar de bijnaam voor NL=Nur Links.

Ik charcheer uiteraard en ja met een k*tsnelheid/slakkengang andere/veel snellere koekblikkers/motorrijders de kont uithangen is gewoon ergelijk en zeker gevaarlijk, dat ben ik wel met je eens. ;)

Ach, zo zie je maar weer dat sleurhutters ook maar gewone mensen zijn die de verkeerde inschattingen maken en omvallen, andere verkeersdeelnemers aan het schrikken maken en wel eens verkeersovertredingen begaan. Precies zoals sommige motorrijders...  :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2011, 12:12:20
Vooral op de duitse autobahnen zie je heel vaak inhaalactie's (van NL sleurhutters) waarbij je hart blijft stilstaan> op 1 driebaansweg is de linkerbaan helemaal verboden voor aanhangers,

Dat is hier in Nederland ook verboden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Heb en enquete ook ingevuld, maar realiseerde me later dat dit ook een manier is om persoons gegevens te verzamelen. >:(
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair