Honda maakt prijs van nieuwe Crossrunner bekend

Gestart door DeWitte, 23 februari, 2011, 14:44:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De nieuwste motorfiets van Honda, de Crossrunner, beleeft zijn primeur op de MOTORbeurs in Utrecht, waar hij exclusief is te zien op donderdag en vrijdag 24 en 25 februari 2011. Vandaag is de prijs voor deze nieuwe motorfiets bekend gemaakt. De Crossrunner kost 12.499 euro en hij is leverbaar vanaf mei 2011.

Deze allround motorfiets met een heel eigen styling en een veelzijdig karakter, is voorzien van een voor dit genre unieke krachtbron: een 90 graden V4 van 782 cc. De Crossrunner biedt de prestaties van een sportieve motor. Het maximumvermogen bedraagt 74,9 kW/102 pk. Het blok stamt af van de VFR800. Het is een beproefde krachtbron met VTEC variabele kleptiming. Veel soepelheid bij lage toeren en een surplus aan power bij hoge toeren. Door de rechte zitpositie en het brede stuur heeft de berijder een uitstekende controle over de Crossrunner. De voorvork met dikke (43 mm) vorkpoten draagt bij aan de stabiliteit. Combined ABS is standaard

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ik zal hem morgen, donderdag, wel eens even goed bekijken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Deze heb ik dus donderdag echt niet zien staan. Heb wel die Transalp zien staan, maar daar stond hij toen niet naast.
Bezeikte boel dus...ik wil mijn geld terug  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!