Respect met hoofdletter R

Gestart door DeWitte, 10 maart, 2011, 07:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Dit is pas stoer .......Some guys have all the shit .......... Aussie Alan Kempster komt in aanvaring met een dronken vrachtwagen chauffeur. Gevolg, hij moet zijn rechter en arm been missen. Maar deze stoere man van down under gaat niet bij de pakken neerzitten, daarvoor zijn we te kort op deze aardkloot vindt hij . Hij liet zijn wonden helen en besloot te gaan waterskieen en won veel prijzen ........... en natuurlijk weer  gaan motorrijden en racen. Voordeel is dat de rechter bochten wel veel platter kunnen ...... zonder kneedown overigens :shock: :worship-cool: :worship-cool:

http://www.youtube.com/watch?v=DbrIoPY4nO8
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Bij het waterskiën doet hij waarschijnlijk alleen mee aan het onderdeel mono-skiën.
Maar zo zie je weer dat zelfs met een handicap je niet bij te pakken neer hoeft te gaan zitten wachten totdat iedereen je zielig vindt. Je kunt gewoon verder met je leven, zij het dat sommige dingen wat uitdagender worden.
Respect voor dit soort mensen die zich nergens door laten tegenhouden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

slowrider

nou helmpie af hoor , zo rijdt menigeen nog niet met vanalles 2 :yes6rs:
When all else fails, read the instructions

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Lijkt wel of hij (of zij) met speelgoed bezig is.  :thumbsup:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

wel ff een ander stuurtje gemonteerd. Maar alle respect. En ik heb het altijd al gezegd, knietje aan de grond is
90 % show. Benen strak langs de tank en bochtjes draaien.  :worship-cool:

SuzukiLimburg

Mwah....dat kunnen wij toch allemaal ook  ;)
Ik zou alleen halverwege al verdwaald zijn!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Ik wil het best eens proberen. Ik neem de pionnen mee, wie stelt zijn motor beschikbaar  :mrgreen: :mrgreen:

Joker

Goed plan.
we scoren ergens een ouwe brommer en organiseren de MFL behendigheidsrace.  :thumbsup:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh

Pff... niet eens n kneedown!!  :-X

SuzukiLimburg

Op zo'n parcours heb je niets aan een knee-down, want dan kun je niet snel genoeg je gewicht verplaatsen van de ene naar de andere kant.
Ik zeg; Knee-downs is voor show-offs... :mrgreen:

We kunnen bij-elkaar leggen om een ouwe brommer te kopen en die dan een middagje helemaal afraggen op de parkeerplaats van het Roda-stadion. I'm inn!!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

strak plan, of we nemen die oldtimer van Desmo?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil


Joker

Maakt niet uit. Hij gaat toch stuk.  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.