14 mei born to be wild, a ride for a child

Gestart door De Sjeng, 14 april, 2011, 12:46:37

Vorige topic - Volgende topic

De Sjeng

De Hillclimbers voelen zich vaker geroepen om een goed doel te ondersteunen en daar onze medewerking aan te verlenen. Dit resulteerde in een gezamelijke BACA (Bikers Against Child Abuse), Hill Climber event. Genaamd;

Born to be wild, a ride for a child
Zaterdag 14 mei as. zullen wij samen met de wereldwijd verspreide BACA organisatie een 'rideout' organiseren, en stellen wij, onze locatie ter beschikking voor een BACA party. Vanaf 12.00uur staat de gratis koffie klaar en rond de klok van 13.00uur vertrekt de rit. Deelname aan deze gezamenlijke toerrit is gratis, en voor iedereen toegankelijk
Vanaf 20.00uur is er live muziek van de band Wild Fire, tijdens de gratis voor iedereen toegankelijke "Open clubhuis tevens BACA party".

God Forgives, I Don't

De Sjeng

Gezien de aangepaste snelheid voor de kinderen, en aangepaste lengte. Is deze rit uitermate geschikt om je eigen kind(eren) ook mee te nemen.(mijn dochter rijdt met mij mee)

p.s even voor de duidelijkheid; het is ook niet de bedoeling, dat je andere kinderen mee achterop neemt.
God Forgives, I Don't

Joker

Ik ben vrij. mooi initiatief  :thumbsup:
Dus waarschijnlijk doe ik mee.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

ik zet het eens in mijn agenda.... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Citaat van: YZF_Ron op 18 april, 2011, 21:30:02

Gooi het ook eens ( onder voorbehoud ) in mijn agenda.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

mss dat ik ook kom kieke :yes6rs: (of blijven dan mensen thuis? :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ja kom op. het is voor een goed doel.  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
En de afterparty lijkt me ook wel gezellig  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 18 april, 2011, 22:03:53

Hoezo? onder voorbehoud?? Jij moet filmen!!  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 19 april, 2011, 15:11:26
Citaat van: HD4ever op 18 april, 2011, 22:03:53

Hoezo? onder voorbehoud?? Jij moet filmen!!  :mrgreen:

Leuk dat ik nu ook te horen krijg hoe mijn weekend er uit gaat zien  :mrgreen:

De Sjeng

Enne?? wie is nog altijd voornemens te komen??  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

Joker

DeWitte

ik zal het proberen, maar kan het nu niet met zekerheid zeggen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 12 mei, 2011, 12:38:30
ik zal het proberen, maar kan het nu niet met zekerheid zeggen.

zelfde geld voor mij...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Gezien heb ik Desmo, Joker en HDforever. Heren dank voor jullie aanwezigheid.  :worship-cool:
Was weer een leuke route, waarmee wij een aantal kinderen blij mee hebben gemaakt. (en een aantal wielrenners minder blij.  :mrgreen: )
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 14 mei, 2011, 19:37:35
Gezien heb ik Desmo, Joker en HDforever. Heren dank voor jullie aanwezigheid.  :worship-cool:
Was weer een leuke route, waarmee wij een aantal kinderen blij mee hebben gemaakt. (en een aantal wielrenners minder blij.  :mrgreen: )

Graag gedaan Maurice!! :yes6rs:
Maar liefsts 71 bikers en trikers waren vanmiddag aanwezig op de BACA ride-out.
Zoals we gewend waren weer een perfecte organisatie en een mooie route.  :worship-cool:

Video van vanmiddag staat inmiddels online. Enjoy !!  ;)

http://www.youtube.com/v/FhGcbrIT6tI?fs=1