Trilplaten aan de Moezel !

Gestart door HD4ever, 22 mei, 2011, 20:59:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Donderdagavond nog snel voor het weekend slaapgelegenheid gereserveerd bij een biker pension aan de Moezel.
Vrijdagochtend dan met 2 motoren binnendoor op weg naar de Hünsruck en Moezel om daar het weekend wat te cruisen. Totaal 860 km op de teller erbij geschreven.  :yes6rs:

Hier een korte sfeerimpressie van de trip ( niet vergeten om te schakelen op HD 720P ! )  :mrgreen:

http://www.youtube.com/v/nend5d-5SC0?&fs=1

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Mooi filmpje! Geen groepje idioten tegengekomen?? :D

Gassie

mooie sfeer impressie maar wanneer hadden jullie regen en waar hebben jullie gezeten
KTM SMT 2011

HD4ever

#4
Citaat van: Gassie op 22 mei, 2011, 22:05:28
mooie sfeer impressie maar wanneer hadden jullie regen en waar hebben jullie gezeten

We zaten iets zuidelijk van Cochem in een geweldig biker pension. €90,- p.p. voor het weekend op half pension basis !!  :thumbsup:
Ieder zijn eigen 2 persoonskamer, biergarten met kampvuur en grill, BBQ op Zaterdag, alleen bikers aanwezig, gigantische garage voor 25 motoren die bijna vol stond.  :worship-cool:

Vrijdagmiddag hebben we bij een forse bui een 1/2 uur bij een boer in de zuid-Eifel onder het afdak gezeten, waarna het weer droog en zonnig was. Vanmiddag op de terugweg in Heimbach aan de Rurhstausee zitten lunchen tijdens zware regen. Na 1 uurtje was het weer zonnig.
Dus we zijn er goed vanaf gekomen. Regenpak was niet nodig !! :mrgreen:


Hier zaten wij, dus goed eten is gegarandeerd !!




De motoren staan droog en veilig. Helmen gaan er op de plank en je hoeft zelfs je GPS of sleutels niet van je motor te verwijderen.  :yes6rs:


Gummikuhen, Trilplaten en Tupperware gebroedelijk bij elkaar.  :twisted:





Sommige gasten zijn wat maar blij met de grote garage !!  :mrgreen:


Op Vrijdagavond is normaal BBQ!


Sluitingsuur in de biergarten kennen ze niet !!


grtz HD4ever !  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

SuzukiLimburg

Hadden jullie hesjes aan tijdens het motorrijden, want dan heb ik jullie zeker weten gezien.  :yes6rs:  :mrgreen:
Was dit weekend ook daar in de buurt.

Kwam ik toevallig deze snuiter nog tegen:


Dat was hier in de buurt:



Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Mooi filmpje. Jammer van die regen. dat word weer poetsen  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Varaderos

Daar ben ik een paar jaar geleden ook eens voor een weekend geweest, "garage" was toen nog niet klaar.
Leuke weggetjes in de buurt daar.
Motorcycling is not a crime

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Jos_Merkelbeek

Mooi filmpje en ook leuk afwisselend gemonteerd. Daar heeft veel werk ingezeten. Dit soort filmpjes kijk je dan ook helemaal tot het einde ipv na 1 minuut wegklikken.
Jammer dat er hier zo weinig van dit soort leuke weekend / vakantieverslagen geplaatst worden. Dank voor het delen  :worship-cool:
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

HD4ever

Citaat van: Jos_Merkelbeek op 26 mei, 2011, 12:21:00
Daar heeft veel werk ingezeten.

Ach, inmiddels maak ik zoiets op een half uurtje, inclusief alle fouten in teksten en montage. :yes6rs: De meeste tijd kost het compileren van de hele zooi en om de 400 mb te uploaden. Daarna begint het gezeik over copyright van de audio files e.d., maar daar zijn ook trucjes voor !!  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik vergeet altijd mijn camera (heb niet eens video) :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: HD4ever op 22 mei, 2011, 20:59:09
met 2 motoren binnendoor op weg naar de Hünsruck en Moezel om daar het weekend wat te cruisen. Totaal 860 km op de teller erbij geschreven.  :yes6rs:

Heb je toevallig de route op een Garmin opgeslagen ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

HD4ever

Citaat van: Busaberke op 27 mei, 2011, 12:08:20
Heb je toevallig de route op een Garmin opgeslagen ?

Nee, gewoon de Onroute motorkaart in de Garmin zelf een route laten verzinnen. Werkte redelijk goed.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"