Groeten uitp maastrilcht eh.......nuth

Gestart door Joepie1958, 15 juni, 2011, 20:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

heb ik ook eens wat.
Ik had al een paar weken laat van mijn rechteroog.
Twee weken geleden was ik voor een nieuwe bril gegaan en men had mij daar een verwijskaart gegeven voor een oogklinniek in heerlen.
Gisteren toch maar eens gebeld voor een afspaak en vanmorgen om 8 uur kon ik terecht voor controle.
Na wat testjes en een dame die me diep in de ogen keek kwammen tot de conclusie dat en del van mijn hornvlies aan het loslaten is.
Ik mocht gelijk door naar het AZM.
Daar gearriveerd werd ik met voorrang onderzocht en men wilde binnen enkele uren opereren.
Totdat........mijn bloeddruk gemeten werd!
Die was wel heeeel erg hoog,  na wat metingen en controles kwam men tot de conclusie dat ze mijn bloeddruk met spoed wilden laten zaken.
Dat moetdus op de intensive care. Ik mocht er naartoe wandelen, en dat komt vrij weinig voor op die afdeling.
Ik lig nu om 21.40 uur op de IC en heb gelukkig de ipad van mijn vrouw gekregen zodat ik julllie even een bericht kan sturen. Mi
Mijn bloeddruk is weerzo goed als normaal en morgenvroeg ga ik weer terug naar oogheelkunde
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

eey Joepie, nou wat een bericht. :cry:

snel weer beter worden wa en dat je weer sjerrup kan kieke :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Marcel B. Pan Rijder

Beterschap en voor je het weet zit je weer op je motor ;)
Je leeft maar één keer.....

Toledo

Joepie beterschap , alles kumt good
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Proud on the South  

Gassie

ook van mij beterschap gewenst
KTM SMT 2011

maurice-fz1

yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

jokiair

Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

Busaberke

tering ......  :shock:

Beterschap!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Dat zijn niet zo'n leuke berichten.
Sterkte met de operatie en beterschap.

Nu kunnen ze wel direct je ogen laseren, hoef je tenminste helemaal geen bril meer.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

en weer thuis................
met een zak pillen en zo'n 3000 afspraken bij allerlei artsen is het AZM nog niet van me af. :twisted:

Dit was weer een special experience, en niet een die ik te vaak wil herhalen, maar zo kom je nog wel eens ergens achter :oops:

Any-way, volgende week weer aan het werk en trouw 2 pilletjes elke dag slikken zodat de bandenbloed-druk niet meer zo hoog oploopt :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Amay das niet zo tof, beterschap. Een tipje, m'n pa heeft ook last van hoge bloeddruk. Hij drink iedere dag een glas grapefruitsap daardoor hoeft hij nog maar 1 pilletje te slikken ipv 2.  :yes6rs: Helpt goed bij hem en daardoor hoeft hij ook minder bang te zijn dat hij zich stoot, snijd en schaaft want door die pilletjes stolt je bloed ook minder gauw.
Smells like rubber