W.M.T.C. Der Kromme Poekel Motor Avond 4 Daagse 2011 28 juni - 1 juli

Gestart door Herr Tod, 22 juni, 2011, 22:38:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Natuurlijk dit jaar weer de traditionele Motor Avond 4 Daagse. Vier mooie en verrassende ritten door het Heuvelland, Belgie en de Eifel!

Opletten, dit jaar vertrekken de ritten vanaf een ander cafe, namelijk Cafe a gen Baan, gelegen aan de parallelweg, tegenover het station. Ook wordt er aan de weg gewerkt tussen Wittem en Wijlre.

Hopelijk tot dan!

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

iemand zin om dinsdag de 28e hier mee te gaan?

-De Witte
-YZF_Ron
(vul aan)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik zal eens met de baas overleggen. Wanneer ik gebruik maak van de "ready to race" zou 19:00 haalbaar moeten zijn.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017


Busaberke

28 juni is nog bronk ien ut durrup.... :naughty:

op de andere dagen heb ik wel interesse.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Ik ga elke avond dus ook dinsdag...let wel ff op, het is niet meer vertrekken vanuit oud wielder maar vanaf a gen baan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca

iemand zin om dinsdag de 28e hier mee te gaan?

-De Witte
-YZF_Ron
-Bianca
(vul aan)

R-yen


iemand zin om dinsdag de 28e hier mee te gaan?

-De Witte
-YZF_Ron
-Bianca
-R-yen

DeWitte

#10
niet om de boel te ontmoedigen, dinsdag wss kl*te weer, woensdag ook en vanaf donderdag pas weer mooi/droog.
Reden om het aan te passen? of kijken we dinsdagnamiddag verder?

trouwens @ Bianca> meadje sjun dat je er weer bij bent :cool: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


Mounty

Aangezien het weer elke dag weer bijgesteld word...kijk ik dinsdag, of eigenlijk elke avond wel wat het weer doet. Regent het te hard dan ga ik niet..... Ik schrijf me iig voor alle dagen in.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Inderdaad.... gisteren keek ik en stond voor woensdagnacht 10 mm regen en overdag 15 mm :shock: Nu nog maar 5mm en 1mm... zou mooi zijn want die dag is mijn route.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

ik moet dit jaar helaas voorbij laten gaan :twisted:
het oogje kijkt nog niet zoals ik dat wil, en zo is het te vermoeiend :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.