W.M.T.C. Der Kromme Poekel Motor Avond 4 Daagse 2011 28 juni - 1 juli

Gestart door Herr Tod, 22 juni, 2011, 22:38:55

Vorige topic - Volgende topic

Bianca

Citaat van: De Witte op 26 juni, 2011, 12:07:07
niet om de boel te ontmoedigen, dinsdag wss kl*te weer, woensdag ook en vanaf donderdag pas weer mooi/droog.
Reden om het aan te passen? of kijken we dinsdagnamiddag verder?

trouwens @ Bianca> meadje sjun dat je er weer bij bent :cool: :yes6rs:

Vanavond wordt het erg slecht weer zeggen "ze". Ik ga dan ook niet. Morgen, donderdag en vrijdag zou het beter worden en ga ik wel:) Gaat er nog iemand een deze dagen met wie ik kan meerijden?

Herr Tod

Vandaag en morgen gaan we naar Belgie. Donderdag de Eifel in en vrijdag blijven we in het Heuvelland.

Vandaag even afwachten wat het weer gaat doen, in het ergste geval wordt het een ritje met de mountainbike naar t cafe en terug de berg af. De andere dagen wil ik wel rijden!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: R-yen op 26 juni, 2011, 22:23:38
We kijken dinsdag wel wat het weer doet.

Met de huidige temperaturen rijd ik niet voor m'n plezier. Nog afgezien van mogelijke hagelbuien/onweer laat ik daarom verstek gaan.. :cry:

DeWitte

Citaat van: R-yen op 28 juni, 2011, 16:23:53
Citaat van: R-yen op 26 juni, 2011, 22:23:38
We kijken dinsdag wel wat het weer doet.

Met de huidige temperaturen rijd ik niet voor m'n plezier. Nog afgezien van mogelijke hagelbuien/onweer laat ik daarom verstek gaan.. :cry:

:stupid: mss morgen en anders donderdag/ vrijdag
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Was prima rijden vanavond...laat vertrokken en om de buien en de donkere wolken heen gereden. een paar spatjes regen gehad maar dat is te verwaarlozen.
Toen ik weer thuis was begon het te regenen...

Morgen ben ik er weer...(en donderdag , en vrijdag )
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

d'r Blieje

Twas droog!

De route was verfrissend... Laatste paar jaren waren het een beetje dezelfde stukken aan elkaar geknoopt linksom/rechtsom.
Dit jaar hele nieuwe stukken!

Hoop dat dit zich doorzet in de komende routes  :yes6rs:
Blieve lache...8)

R-yen

Herr Tod

Vanavond gaan we eiland op en eiland af, hairpins pakken, strak asfalt in Belgie opzoeken :shock: om vervolgens weer via een hobbelpad naar de visvijver te gaan :lol: Is een vrij lange route, dus op tijd vertrekken of flink gas geven :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

mooie, rappe  :twisted: rit in goed gezelschap  :cool: (wel koud op ut laatst, vanaaf toch maar de voering in de jas doen)

d'r Blieje

Vanavond Eifelen !!!
Langere route dus op tijd vertrekken JONGU...

Fam. Houben is er om 18.30 uur
Blieve lache...8)