Harley Davidsondag ook in Mill van de baan

Gestart door DeWitte, 30 juni, 2011, 11:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

CiteerOok in de gemeente Mill is een geplande Harley Davidsondag afgelast. De gemeente heeft de benodigde vergunningen niet afgegeven, zo liet een woordvoerster van de gemeente weten.

De gemeente besloot hiertoe op advies van de veiligheidsregio in verband met mogelijke ongeregeldheden. Volgens een woordvoerder van de organisatie is de reden dat er ,,motorclubs zijn die onenigheid hebben en dit kan leiden tot escalaties bij een motortreffen als deze Harleydag".

Eerder werden om die reden ook Harleydagen in onder meer Arnhem, Winschoten, Gouda en Alphen aan den Rijn afgelast.

bron de Telegraaf

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Its simple...... waanbeelden van justitie......een (flink!!!) snufje van de media->met tot gevolg paniek bij de gemeenten..
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

 :mrgreen: yep kijk maar naar de gemiddelde aflevering van Wegmisbruikers op campingzender
daar wordt ook iedere motorrijder afgeschildert als een wegpiraat

:-X vraag me weleens af als ze achter de witte zouden aanrijden op een gemiddeld toertochtje hoe ze jou zouden benoemen  :mrgreen: :mrgreen:
KTM SMT 2011

DeWitte

moi? ik ben gewoon een treuzelaar

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

HD4ever

De 'All American Day' in Weert die op 7 Augustus was gepland is ook gesneuveld.  :(
Bron L1:

http://www.l1.nl/content/5328035/all_american_day_in_weert_afgelast
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ja manne, wat is los?  :dunno:

Dalijk blazen ze dit weekend in Klimmen ook nog af  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: De Witte op 12 juli, 2011, 18:54:20
ja manne, wat is los?  :dunno:

Dalijk blazen ze dit weekend in Klimmen ook nog af  :-X

Ik hoop het niet, want Zaterdag ga ik er een paar stevige pinten pakken !  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Citaat van: De Witte op 30 juni, 2011, 13:55:04
nou, zou ut zo simpel zijn?

Ze zijn bij de overheid inderdaad helemaal de weg kwijt !  :yes6rs: Ik was vanmiddag in Breda op de 'alternatieve' Harleydag, waar toch een kleine 200 tot 300 motoren aan deelnamen. Iedereen mocht met z'n brommer zelfs het centrum inrijden tot aan de terrasjes bij de kerk.  :naughty:
Er was wel massa's politie op de been, op de fiets, op paarden, afgeladen ME busjes....  :-X Het leek verdorie wel of Ajax moest spelen!  :mrgreen:
Behalve die onnodige machtsvertoning van de overheid was het er erg gezellig. Leuke blues en rock bandjes in de kroegen en iedereen had het erg naar zijn zin.
Persoonlijk vond ik het leuker dan de georganiseerde dag, aangezien het nu veel kleinschaliger was. :headbang:
Volgend jaar is er dus weer een 'alternatieve' HD dag! Het blijkt dat dat goed kan zonder een vergunning van de edelachtbare burgemeester.  :yes6rs:

Heb er uiteraard weer een klein filmke van gemaakt!:

Harleydag Breda 2011.WMV
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Gassie

 :Dzo te zien was het voor de politie ook gezellig en was het meer brommers kieken dan ingrijpen
KTM SMT 2011

Busaberke

 :cool:

HD, welk programma gebruik jij om de filmpjes te monteren ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

HD4ever

Citaat van: Busaberke op 22 augustus, 2011, 10:06:23
:cool:

HD, welk programma gebruik jij om de filmpjes te monteren ?

Het programma heet Magix 'Foto's op CD & DVD'. Kost iets van €45,-.  :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"